akelbo Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Det ambisiøse romeventyret kommer til PlayStation 4 og PC i juni.No Man’s Sky lanseres sommeren 2016 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Det er ikke akkurat hvert år det slippes spill jeg føler jeg bare må ha, men No Man's Sky kvalifiserer definitivt. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Ja det ser helt vilt ut. Har et lite håp om at dem får det til å virke i VR også. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Det kan ikke fort bli litt kjedelig a? Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Minner meg for mye om Spore før det ble released... det ser så kult ut, spesielt hvis det også er multiplayer, men alas I have heard this song before... Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 It's a no brainer. Skal selvfølgelig testes på PC. Join the PC family for the most varied and interesting games. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Spillet lanseres i første omgang på PlayStation 4 og PC, men vil også komme til andre plattformer etter hvert. Ble presentert på pressekonferansen som et PlayStation 4 konsoll eksklusivt spill. Som er en forandring ifra PlayStation 4 first budskapet. Det blir også vist helt på slutten av traileren merket som et PS4 console exclusive. Så det kan se ut som Sony har gjort en avtale med Hello Games. Endret 28. oktober 2015 av LarZen Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Ble presentert på pressekonferansen som et PlayStation 4 konsoll eksklusivt spill. Som er en forandring ifra PlayStation 4 first budskapet. Det blir også vist helt på slutten av traileren merket som et PS4 console exclusive. Så det kan se ut som Sony har gjort en avtale med Hello Games. Du har helt rett og jeg har rettet opp saken. Takk for det. Endret 28. oktober 2015 av akelbo Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Tror det kommer til å bli kjedelig veldig raskt. Litt som Elite, bare procedurally generated content blir man fort mett av. Tror Star Citizen blir mer et spill som man blir sittende veldig lenge med og i november skal de slippe Patch 2.0 med Mini PU! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå