Gå til innhold

Hvilket Nforce2 hovedkort er stabilt/bra?

Anbefalte innlegg

Har hørt at s-ata har vært bugga på enkelte abit nf7 kort. Og at stabiliteten med ati radeon mot disse kortene er dårlig.. vettafan . :)

ja, måtte bytte tilbaket til A7N8X Deluxe grunnet korrupsjons problemer med S-ata og NF7-S 2.0...

Det er et glimrende kort, men skal du bruke S-ata så tror jeg A7N8X er et bedre valg... tror faktisk A7N8X er et generelt bedre kort, hvis du ikke skal overklokke.

Men overklokkingen på NF7-S er jo et kapittel for seg selv.. Glimrende ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har dårlig erfaring med stabilitet på nforce2 med s-ata harddisk generelt.

:wow: Det har ikke jeg!!!

Jeg har nf7-sv2.0 med hercules 9800pro og 2x seagate 80Gb s-ata i raid0 som har fungert FEILFRITT, hadde før asus a7n8x (rev. 1.04) og det var bra det og men nf7-s er det beste hk jeg har noensinne hatt og jeg har hatt en del etter hvert.

Det er i mange tilfeller at den største feilen sitter mellom trastatur og skjerm

Lenke til kommentar

For al del ikke kjøp deg et Asus A7N8X, værre dritt kort skal du lete lenge etter. Jeg har hatt 3 stk som har ikke har funket som de skal, helt ustabile kort.

Jeg skal sende tilbake 3 kortet til komplett nå, da skal jeg ha Abit sitt kort tilbake.

Har hørt om mange som har hatt problem med A7N8X.

Lenke til kommentar
For al del ikke kjøp deg et Asus A7N8X, værre dritt kort skal du lete lenge etter. Jeg har hatt 3 stk som har ikke har funket som de skal, helt ustabile kort.

Jeg skal sende tilbake 3 kortet til komplett nå, da skal jeg ha Abit sitt kort tilbake.

Nei det blir nok Abit på meg også...

ikke fornøyd med MSI kortet...

dog kt266 kortet du har i sig.

Det er saker !!!

Har gått feilfritt i 4 år her... knallkort ;)

Lenke til kommentar

Tror ikke du får bytte, jeg fikk iallfall blankt avslag nå jeg skulle levere inn hovedkortet mitt som jeg trodde noe var galt med... Det er takken for at man har handlet for 50000kr der de siste 3 åra... aldri mer komplett

Men det var CPU som var gåen, så jeg kan ærlig si at dette hovedkortet er det beste jeg noengang har hatt... har hatt kanskje 1 blåmelding på 6måneder...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...