clarc007 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Er det enkelte nforce2 kort som har bedre onboard chip lyd enn soundstorm 6ch? Er det noen intel springdale chipsett som har onboard soundstorm lyd? Noen som har erfaring med nforce2 kort? Bra/Dårlig? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Tror de fleste her på forumet er enige om at Abit NF7 V.20 kortene er meget stabile og bra. De har også et meget bra onboard lydkort. Asus sin nforce2 platform er også bra og stabilt, men kanskje ikke så OC vennligt. Ser også at folk liker Epox, men har ikke kjennskap til disse, men fått med meg at disser overklokker også meget godt. MSI har jeg dårlige erfaringer med. Endret 14. november 2003 av |SeVen| Lenke til kommentar
URGE84 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Tror de fleste her på forumet er enige om at Abit NF7 V.20 kortene er meget stabile og bra. De har også et meget bra onboard lydkort. Asus sin nforce2 platform er også bra og stabilt, men kanskje ikke så OC vennligt. Ser også at folk liker Epox, men har ikke kjennskap til disse, men fått med meg at disser overklokker også meget godt. MSI har jeg dårlige erfaringer med. DArlig erfaring med msi hva i allverden har de gjort mot deg da?? Lenke til kommentar
clarc007 Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Har hørt at s-ata har vært bugga på enkelte abit nf7 kort. Og at stabiliteten med ati radeon mot disse kortene er dårlig.. vettafan . Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Tror de fleste her på forumet er enige om at Abit NF7 V.20 kortene er meget stabile og bra. De har også et meget bra onboard lydkort. Asus sin nforce2 platform er også bra og stabilt, men kanskje ikke så OC vennligt. Ser også at folk liker Epox, men har ikke kjennskap til disse, men fått med meg at disser overklokker også meget godt. MSI har jeg dårlige erfaringer med. DArlig erfaring med msi hva i allverden har de gjort mot deg da?? Fått meg kicka fra #MSI fordi jeg hadde stygg munnbruk pga de HK`ene deres ikke holder mål? Fordi de JÆ... kortene jeg hadde kosta meg 1k? Ikke vet jeg. Mulig de 2 jeg hadde var fra et dårlig parti eller.no, men jeg har iallefall hatt dårlig erfaringer med de. Finnes sikkert MSI kort som funker bra. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Tror de fleste her på forumet er enige om at Abit NF7 V.20 kortene er meget stabile og bra. De har også et meget bra onboard lydkort. Asus sin nforce2 platform er også bra og stabilt, men kanskje ikke så OC vennligt. Ser også at folk liker Epox, men har ikke kjennskap til disse, men fått med meg at disser overklokker også meget godt. MSI har jeg dårlige erfaringer med. DArlig erfaring med msi hva i allverden har de gjort mot deg da?? tro meg de er ikke så berømte her på forumet, i hvertfall ikke innen mobo Lenke til kommentar
gixer Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Tror de fleste her på forumet er enige om at Abit NF7 V.20 kortene er meget stabile og bra. De har også et meget bra onboard lydkort. Asus sin nforce2 platform er også bra og stabilt, men kanskje ikke så OC vennligt. Ser også at folk liker Epox, men har ikke kjennskap til disse, men fått med meg at disser overklokker også meget godt. MSI har jeg dårlige erfaringer med. DArlig erfaring med msi hva i allverden har de gjort mot deg da?? Har også dårlig erfaring med MSI. Dette kortet har jeg sendt i retur til Komplett for 3. gang nå. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Tror de fleste her på forumet er enige om at Abit NF7 V.20 kortene er meget stabile og bra. De har også et meget bra onboard lydkort. Asus sin nforce2 platform er også bra og stabilt, men kanskje ikke så OC vennligt. Ser også at folk liker Epox, men har ikke kjennskap til disse, men fått med meg at disser overklokker også meget godt. MSI har jeg dårlige erfaringer med. DArlig erfaring med msi hva i allverden har de gjort mot deg da?? tro meg de er ikke så berømte her på forumet, i hvertfall ikke innen mobo Nå er jeg ikke helt med her... Hva mener du ? Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Abit NF7-S v2.0 anbefaler jeg!! HWLars Lenke til kommentar
clarc007 Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Abit NF7-S v2.0 anbefaler jeg!! HWLars ok, men hvor mye kan man klokke xp2500+ barton med vifte og nf7-s v2? Lenke til kommentar
hainz Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 De fleste går til Xp3000 eller mer. Men husk pc3200 ram så du kan sette fsb på 200 Lenke til kommentar
sindre313 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Har hørt at s-ata har vært bugga på enkelte abit nf7 kort. Og at stabiliteten med ati radeon mot disse kortene er dårlig.. vettafan . Ehh... Ikke akkuratt ustabilt men, heller superstabilt! Lenke til kommentar
TCK Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Har hørt at s-ata har vært bugga på enkelte abit nf7 kort. Og at stabiliteten med ati radeon mot disse kortene er dårlig.. vettafan . Jeg har både S-ATA disk og Saphire Radeon 9600PRO "Fireblade" og det er stabilt som et fjell! Har ikke hatt NOE problem med det! Gå for NF7-S 2.0! Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Abit NF7 V.20 IKKE kjøp MSI nei.. bare driit Har hatt opptill 40% tilbakesending på MSI hk.. 2-3% på asus. (Kun mine egne erfaringer, er snakk om flere hundre pcer) Lenke til kommentar
URGE84 Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Tror de fleste her på forumet er enige om at Abit NF7 V.20 kortene er meget stabile og bra. De har også et meget bra onboard lydkort. Asus sin nforce2 platform er også bra og stabilt, men kanskje ikke så OC vennligt. Ser også at folk liker Epox, men har ikke kjennskap til disse, men fått med meg at disser overklokker også meget godt. MSI har jeg dårlige erfaringer med. DArlig erfaring med msi hva i allverden har de gjort mot deg da?? Har også dårlig erfaring med MSI. Dette kortet har jeg sendt i retur til Komplett for 3. gang nå. bare brukt msi og aldri m[tte lever tilbake en eneste en av dem. bortsettfra gfx kortet mitt som hoppet litt ut av sporet og blei grilla Lenke til kommentar
TCK Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 MSI er jo ikke kjent for å være den beste skjermkort produsenten heller da Lenke til kommentar
Star Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Har hørt at s-ata har vært bugga på enkelte abit nf7 kort. Og at stabiliteten med ati radeon mot disse kortene er dårlig.. vettafan . stemmer dette?? NOEN SOM VET?? Hadde planer om 9600 og abit nf7s Lenke til kommentar
Star Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Tror de fleste her på forumet er enige om at Abit NF7 V.20 kortene er meget stabile og bra. De har også et meget bra onboard lydkort. Asus sin nforce2 platform er også bra og stabilt, men kanskje ikke så OC vennligt. Ser også at folk liker Epox, men har ikke kjennskap til disse, men fått med meg at disser overklokker også meget godt. MSI har jeg dårlige erfaringer med. DArlig erfaring med msi hva i allverden har de gjort mot deg da?? Har også dårlig erfaring med MSI. Dette kortet har jeg sendt i retur til Komplett for 3. gang nå. bare brukt msi og aldri m[tte lever tilbake en eneste en av dem. bortsettfra gfx kortet mitt som hoppet litt ut av sporet og blei grilla Har også hatt veldig mye problemer med mitt MSI K7n2 Delta ILSR Ble sendt i retur i dag, i bytte mot Abit nf7 s Lenke til kommentar
Star Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Har hørt at s-ata har vært bugga på enkelte abit nf7 kort. Og at stabiliteten med ati radeon mot disse kortene er dårlig.. vettafan . Jeg har både S-ATA disk og Saphire Radeon 9600PRO "Fireblade" og det er stabilt som et fjell! Har ikke hatt NOE problem med det! Gå for NF7-S 2.0! Anbefales på det varmeste! TCK !! takk bekrefter mitt syn Abit og radeon fireblade er på vei til meg også ! Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Har dårlig erfaring med stabilitet på nforce2 med s-ata harddisk generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå