Gå til innhold

Sony TRV900E

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har kjøpt meg en brukt Sony TRV900E, tenkte jeg skulle spandere på meg en overhaling, rensing eller hva dere nå kaller det.

Kameraet virker greit, men tenkte no jeg skulle gjøre det alikevel.

Noen som vet hva det koster å få gått over kameraet og hvor jeg kan henvende meg for å få det gjort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer med kamerakjøp. TRV900 er som en B52, stødig som et fjell. Jeg har hatt kameraet i tre år nå, og jeg har innsett at det er snakk om varig kjærlighet :) Skolen vår (høyskolen i lillehammer) har kanskje 10 900-kamera. Alle funker etter år med (mis)bruk. Et kamera har fått en defekt som gjør at knappene har skiftet funksjon, men likevel: det FUNKER! Ikke verst.

Mens andre modeller kommer og går, så er fremdeles trv900 noe av det beste du får på markedet. Jeg sammenlignet det nettopp mot et PDX10, proffutgaven av TRV950, og kameraet er omtrent 2 f-stopp mer lyssterkt. Det er prisen Sony må betale for å stappe brikkene sine fulle av piksler som vi ikke trenger. I tillegg har 900 bedre vidvinkel. Selvfølgelig er det andre ting som er overlegent på pdx10, men da hovedsaklig kun XLR-inn og widescreen. Du må opp til VX2000 for å finne et bedre kamera altså.

Om du finner ut hvor du skal sende kameraet, så hadde jeg satt kjempestor pris på om du hadde orket å sende meg en e-post... Jeg sliter litt med samme problem.... Jeg veit jeg har vært inne på en norsk Sony-support-side... Men det er lenge siden.... hmm hmm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...