tusjen Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hei! Jeg er noob og trenger derfor hjelp av dere: Finnes det alternativer til Rocksmith? Altså samme konseptet, bare andre musikksjangre etc? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Noen påstod at Rock Band 3 lar en bruke ekte gitar, men jeg har ikke undersøkt stort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Det finnes ingen reele alternativer til Rocksmith. Vil du ha noe annet må du ned et nivå i realisme, eller kjøpe dine egne instrumenter og lære deg de. Lenke til kommentar
tusjen Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Ok. Takk for svar :-) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Noen påstod at Rock Band 3 lar en bruke ekte gitar, men jeg har ikke undersøkt stort.Ja, men det fungerte veldig dårlig. Svært dårlig tone-detection og bare frustrerende. Råder ingen til å forsøke dette i håp om å lære å spille gitar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå