Rtse Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Om jeg går teknisk industriell produksjon og velger å gå musikk, dans og drama neste år som også er VG1, må jeg gjøre naturfag, matematikk og alt det der på nytt eller kan jeg gå musikk bare? Lenke til kommentar
Qake Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Nei, ikke om du har fullført VG1 og fått standpunktkarakter i disse fagene. Endret 27. oktober 2015 av Qake 1 Lenke til kommentar
Voli Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Så vidt jeg vet er vel fellesfagene ulike på yrkesfag og på studieforberedende, så jeg vil tro du må ha dem om igjen. 1 Lenke til kommentar
Qake Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Så vidt jeg vet er vel fellesfagene ulike på yrkesfag og på studieforberedende, så jeg vil tro du må ha dem om igjen. Om faget er studieforberedende, så stemmer dette. 1 Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Så vidt jeg vet er vel fellesfagene ulike på yrkesfag og på studieforberedende, så jeg vil tro du må ha dem om igjen. Om faget er studieforberedende, så stemmer dette. Hva menes med studieforberedende? Lenke til kommentar
Voli Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 At linja gir studiekompetanse, altså idrettsfag, MDD og studiespes 1 Lenke til kommentar
Rtse Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 At linja gir studiekompetanse, altså idrettsfag, MDD og studiespes Så jeg må gå gjennom alle fagene på nytt? Teit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå