Anonym555666 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Svigermoren min, samt alle kvinnene i familien til mannen min er kjempetynne, og fit. De har flotte tynne lår, og tynn mage. Dette stresser meg hver gang det er familieselskap. Jeg er ikke feit, men jeg har former, og har fett på kroppen. Lårene mine er ikke til å skryte av. Jeg er den yngste av alle, og føler det er jeg som har presset på meg til å være sprek. Hver gang vi spiser, føler jeg ikke jeg kan spise meg mett pga jeg er den største i kroppen, men minst ellers. Noen tips til hvordan jeg kan tilpasse meg? Evt. har dere opplevd noe lignende? Tenker de ofte på meg som veldig stor osv når jeg spiser? 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Spis deg mett, de vet jo ikke om du er mett eller ikke uansett. Ikke ta hensyn til hva de synes. Når det er sagt, har du vurdert å trene du også? 1 Lenke til kommentar
Anonym555666 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Trener 4-5 ganger i uken. Spiser sunt. Men har fått høre av PT, at mye av lårene mine er muskler. Men litt fett også. Føler ikke de kan bli mindre. Og det er lårenre som plager meg mest. For selvom jeg får bort fettet, har jeg musklene der siden jeg alltid har vært flink å trene ben. Men hver gang vi møtes ser jeg ut som en kjempe i forhold til de små lårene til alle andre damene/jentene. Spis deg mett, de vet jo ikke om du er mett eller ikke uansett. Ikke ta hensyn til hva de synes. Når det er sagt, har du vurdert å trene du også? 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Det handler ikke om fettprosent det handler om god helse. Det finnes folk med rimelig høy fettprosent som er mye sunnere enn folk med rimelig lav. Det anorektiske skjønnhetsidealet kan dra dit peppern gror 3 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg syns det er kjempefint at du i det hele tatt tenker tanken om å ta hensyn til hva de syns Men sånn seriøst så du er den du er, og det må dem bare akseptere syns jeg. Akkurat slik de er små så er du større og det er det ikke noe å få gjort med, du er aktiv og trener også så tror du bare skal spise og kose deg jeg 1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Trener 4-5 ganger i uken. Spiser sunt. Men har fått høre av PT, at mye av lårene mine er muskler. Men litt fett også. Føler ikke de kan bli mindre. Og det er lårenre som plager meg mest. For selvom jeg får bort fettet, har jeg musklene der siden jeg alltid har vært flink å trene ben. Men hver gang vi møtes ser jeg ut som en kjempe i forhold til de små lårene til alle andre damene/jentene. Spis deg mett, de vet jo ikke om du er mett eller ikke uansett. Ikke ta hensyn til hva de synes. Når det er sagt, har du vurdert å trene du også? Det er klart du kan få bort fettet, men det høres veldig ut som om du har en helt annen kroppstype enn dine kvinnelige svigersøstre og da er det jo ikke mulig å få samme fasong uten å sulte på seg spiseforstyrrelser. Hver fornøyd med hvordan du ser ut du. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Har du vurdert slankeoperasjon? Jeg bare lurer. Lenke til kommentar
Anonym555666 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 ja, jeg vet jeg ikke kan få samme kroppsfasong som de. Siden de er små fra før. Men synes bare det er rart at hele den gjengen har bittesmå lår, mens andre folk har normale. De er ikke i slekt en gang alle.. Noen tips til hvordan lårene mine kan bli litt mindre? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 ja, jeg vet jeg ikke kan få samme kroppsfasong som de. Siden de er små fra før. Men synes bare det er rart at hele den gjengen har bittesmå lår, mens andre folk har normale. De er ikke i slekt en gang alle.. Noen tips til hvordan lårene mine kan bli litt mindre? Du bør ikke la deg stress av hvordan andre ser ut. Er du førnøyd? Da bør du ikke tenke på det. Lenke til kommentar
Anonym555666 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Nei , ikke fornøyd. Men ser ikke hva jeg kan gjøre for at lårene skal bli mindre.., Og da blir jeg enda mer stresset når jeg alltid er med disse andre flotte kvinnene som ikke har fett på kroppen. Jeg er i kaloriunderskudd, trener osv.. men Lårene blir jo større når jeg trener styrke.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Nei , ikke fornøyd. Men ser ikke hva jeg kan gjøre for at lårene skal bli mindre.., Og da blir jeg enda mer stresset når jeg alltid er med disse andre flotte kvinnene som ikke har fett på kroppen. Jeg er i kaloriunderskudd, trener osv.. men Lårene blir jo større når jeg trener styrke.. Styrketrening utført riktig vil bygge musklar i beina, det er riktig. Vil du ha mindre lår, burde du kanskje ikkje kjøre så hardt på styrketreninga, men fokusere meir på kondisjonstrening med høg puls. Jogging, sykkel osv. Lår blir store av å trene. Har ein litt feitt utan på der igjen, så kan dei bli for store. Det er mange som må kjøpe nye bukser etter dei startar med styrketrening fordi volumet i beina blir større. Styrke og musklar er bra, og du vil sjå betre ut med meir muskelmasse dersom du har lågare feittprosent, men dersom det viktigaste for deg er å få ned feittprosenten, burde du kanskje ikkje bygge så mykje muskelmasse i beina. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Men ser ikke hva jeg kan gjøre for at lårene skal bli mindre.. Trene mer allsidig? Kvinner har en tendens til å overvurdere størrelsen på egne lår, jeg har sett det på TV. Det høres ut som om du er sunn nok, og rett og slett må droppe å tenke på dette. Tenk om de andre tenker at "her sitter jeg med disse piperenserne mine"? Lenke til kommentar
Anonym555666 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Men er det mulig å trene rumpe, uten at lårene forsvinner?En vanlig treningsøkt for meg, er ofte 30 min jogging på tredemølle, pluss litt styrke i armer, rumpe og rygg. Evt rockering/hoppetau for litt kosetrening. Tips? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Tips?Det høres ut som om alt er i orden med deg og treningen din, og du burde slutte å tenke på hvordan andre ser ut. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Men er det mulig å trene rumpe, uten at lårene forsvinner? En vanlig treningsøkt for meg, er ofte 30 min jogging på tredemølle, pluss litt styrke i armer, rumpe og rygg. Evt rockering/hoppetau for litt kosetrening. Tips? Hvor store er lårene dine? Altså, har du målt de med måleband? Lenke til kommentar
Anonym555666 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 kan ta bilde. er det mulig å legge inn bilde her? Så kan dere evt gi tips til treningsmetoder for lår og mage? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Du kan legge ut bilete på forumet, ja. Alder, høgde og vekt? Lenke til kommentar
Anonym555666 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Får ikke inn bilde.. 52 kg , 1.62 høy Endret 27. oktober 2015 av Anonym555666 Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Så kan dere evt gi tips til treningsmetoder for lår og mage? Jeg har gjort disse av og på en stund, og opplever alltid at jeg får slanke muskler med feminine former, det blir faktisk overraskende fint med litt innsats for meg i alle fall Vet ikke om det er risiko for at det blir forverring for deg, men du kan jo kanskje prøve Lenke til kommentar
Anonym555666 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Tusentakk, Skal prøve det ut! :-)Et lite siste spm. Jeg har alltid vært greit aktiv. Men nå har jeg trent 3-6 ganger i uken i 2 mnd, spist sunt. Kuttet ut alt usunn mat, untatt bittelitt kosespising lørdagen, men jeg har begrensninger. Jeg har to jobber, der jeg går hele tiden i 5-7 timer. Sitter sjelden i ro, løfter og bærer forskjellig. Jeg ser fremdeles ingen forskjell.. Gjør jeg noe feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå