Straits Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Jeg har planer om å bygge ny pc og vurderer Raidmax og Chieftec, men er usikker på hva jeg skal ha.. Noen forsluf som er overkommelig prismessig? Endret 14. november 2003 av X-c@libR Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har planer om å bygge ny pc og vurderer Raidmax og Chieftec, men er usikker på hva jeg skal ha.. Noen forsluf som er overkommelig prismessig? hmm. jeg syns Chieftec Begynner og bli kjedelig jeg. alle har det jo!! hvorfor ikke Skyhawk eller noe sånt da? Raidmax 868 Kbainettet så veldig tøft ut syns jeg. men det var "litt i Det Billigeste Laget" som sikkert fører med seg noen dumheter. Men man får vel et temelig bra kabinett for rundt 700-1000.-kr mener da jeg. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 La merke til prisen ja.. Men velger man Chieftec veit man jo hva man går til da, er åpen for flere forslag om hva jeg burde velge.. Noen med litt erfaringt med flere kabinetter hadde vært fint :!: Lenke til kommentar
-=Neo=- Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Har selv det nye raidmax toweret fra microplex.no Er ganske brukbart!!! *grin* *grin* *grin* Kan virke litt kunstig! mvh -=Neo=- :nice: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå