tss141 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Hei, har nettopp fått påvist cøliaki.Jeg leste denne posten fra 2011 og lurte på om det er sant, og eventuelt om noen vet hvor langt de har kommet med det? http://forskning.no/mat-og-helse-vaksiner/2011/06/vaksine-gir-hap-coliakirammedeUntatt det så lurer jeg på om noen har noen råd og tips. Fikk brevet tidligere i dag så er ikke så kjent med det Endret 27. oktober 2015 av tss141 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Det ser ut som Nexvax2 framleis er under testing. I eit nyhetsbrev frå oktober i år står det: As Director of Clinical Operations, Ms. Treohan will be responsible for the management of ImmusanT’s clinical programs, including the upcoming Phase 2 trials of Nexvax2. http://www.immusant.com/wp-content/uploads/2015/10/ImmusanT-CMO-ClinOps-Hires-Press-Release-10.05.2015-FINAL-updated.pdf Så inntil vidare må du nok satse på å unngå gluten. Det finnes mykje stoff på nettet, brukarerfaringar, bøker osv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Medisiner som bare er i testfasen kommer ikke ut på markedet før om mange år. Det er utallige tillatelser som skal søkes til myndigheter i alle landene den skal selges i som må godkjennes, denne prossessen tar ofte flere år. Lenke til kommentar
tss141 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Medisiner som bare er i testfasen kommer ikke ut på markedet før om mange år. Det er utallige tillatelser som skal søkes til myndigheter i alle landene den skal selges i som må godkjennes, denne prossessen tar ofte flere år. Ja det er jeg klar over, men det har jo allerede gått noen år siden den posten ble lagt ut i 2011. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå