blackfish13 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Jeg har nå hatt en liten "dunke" lyd hvis jeg kan kalle det det fra pcen. det er når jeg ser film, høres musikk eller hva det skulle være så kommer denne lille dunkelignende lyden som er nokså lav men utrolig irriterende og øker ofte dersom lyden øker. Det første jeg tenkte var at det var noe gale med høyttalerene mine. Men det er det ikke fordi den irriterende dunkelyden kommer om jeg bruker headsette også. Da gikk jeg over til kanskje det kan være lydkortet. Jeg bruker bare lydkortet som er innebygd i hovedkortet altså da Maximus V Gene. Så jeg kjøpte meg et lydkort som forhåpentligvis fikser problemet. Men nei da problemet ble ikke løst det lagde bare flere problemer. nå er dunkingen der enda men nå er også lyden helt fucked up om jeg kobler høytallerene til i lydkortet for lyden ligger og flyr rundt fra høyttaler til høyttaler, av og til spiller den bare i midten så plutselig over til den på venstre side og kanskje på den i midten og på venstre side men ikke høyre side hele veien og DET er irriterende det. Noen som kan hjelpe meg og har forslag til de 2 probleme mine? Takk for svar på forhånd EDIT: Jeg har også tatt opp litt av den merkelige dunkelyden me mobilen vist det er mulig å legge ut lydfiler her på forumet Endret 27. oktober 2015 av blackfish13 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Retningslinjene: Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet.https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1692069 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg