##@## Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Kom gjerne med tips om godt pålegg til brødskiva. Kanskje noen utradisjonelle kombinasjoner som folk flest ikke våger å prøve, eller noe nytt du har kommet over. Selv oppdaget jeg tunfisk med thai chili som selges på Kiwi. Det høres ikke fristende ut, og selv har jeg aldri likt tunfisk, men dette var fantastisk godt, og med en fin brennende følelse på tunga etter at du har spist. Bare prøv du blir positvt overrasket. Jeg ser de finnes i to forskjellige bokser, men tror det er samme innhold. Sikkert gammel og ny utgave. De er produsert av King Oscar og selges som sagt hvertfall på Kiwi. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Da må jeg få nevne Sennepssild. Om man syns påleggene sine smaker litt kjedelig, så er dette midt i blinken. Og så har man alle mulige andre varianter av sild og ansjons som virkelig får den triste brødskiven til å bli en liten fest. Nå kommer snart julesilden i butikkene, og den er suveren. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Går mye i leverpostei med bacon her. Både til frokost og lunsj Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) I det siste har jeg blandet italiensk salat med den nye habanero-sausen til Tabasco. Funker fett som smørbrød-bestanddel, og varmer godt. Endret 27. oktober 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
##@## Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Kan også anbefale kalde fiskekaker delt på langs (eller varmet litt i microen) med agurkmix eller grov sennep under. Det blir et friskt og mettende måltid. Forøvrig mange spennende forslag her som skal testes Endret 27. oktober 2015 av ##@## Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Ridderost eller Jordbærsyltetøy. Er konservativ i påleggsveien er jeg redd. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg liker veldig godt smør, pesto og salami på Eller servelat og bergbys sennep under. Det gjør jeg bare i skjul da. Folk sier det lukter vondt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå