Gå til innhold

bedste taster (keys)


hhenne

Anbefalte innlegg

Undskyld at en dansker nu blander sig på jeres fine forum, men jeg blev fange af Øjsteins (?) spændende artikkel om virtuelle tastaturer. Jeg arbejder nemlig med udvikling af teknikker, herunder indtastning, der skal gøre en mobiltelefon anvendelig som personlig computer. Interesserede kan læse på http://www.hhenne.dk/2keymail og http://www.hhenne.dk/PMT.

 

Til spørgsmålet: Hvilket java mobiltelefon har de bedste taster overhovedet ? Hvis valget står mellem SonyEricsson T610 og Nokia 3510i, hvilken har så de bedste taster. Jeg har selv en Siemens S55, som jeg synes har ret dårlige taster.

 

hilsen fra Danmark

Hardy Henneberg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med Molna, Nokia har alltid vært knall på taster og 3510i er definitivt blant de bedre. Tastene er av passe størrelse og gir god respons til fingrene.

 

Om jeg skulle plukket ut den aller beste Java-telefonen til nå på akkurat dette området, ville jeg satt en knapp på 7250(i), som har svært gode taster.

Lenke til kommentar

Vel, det er en grunn til at 3510i har solgt som hakka møkk til den noe eldre generasjonen som ikke er så opptatt av funksjoner, men vil ha en mobil for å ringe med og bra taster.

 

Men det er lov å være uenig :)

 

3100 har også glimrende taster, savner bare litt mellomrom mellom hver tast...

Lenke til kommentar
Hvis valget står mellem SonyEricsson T610 og Nokia 3510i, hvilken har så de bedste taster. Jeg har selv en Siemens S55, som jeg synes har ret dårlige taster.

 

hilsen fra Danmark

Hardy Henneberg

Jeg har lige fået mig T610 og var faktisk ret overrasket over hvor gode tasterne er. Jeg havde brugt 3300 før jeg fik den, så jeg må sige jeg ikke er videre imponeret over tasterne på den. Ved ikke hvor Nokia har fået den idé at det er smart med dobbelttaster..?

 

Hilsen fra en jyde i Norge :D

Lenke til kommentar

ehhrm...

nokia har ca. 20 modeller... noen har sikkert verre taster en andre og noen taster har annen "oppbygning" en andre; selv liker jeg veldig responsen og kvaliteten på 6600 sine taster...

men må si meg enig i at t610 ikke har den "kvaliteten" over tastene som 3510i....(uansett om 3510i sine taster er verre en 6600 sine...)

det jeg ikke liker med 3510i sine taster er den "ketchup/gelé" effekten de har... først ingen ting og så mye... (det har noe med matrialet og gjøre pga. express coverne)

Lenke til kommentar

Etter å prøvd litt av hvert, må jeg si at de tastene jeg synes er de beste, er tastene på en 3310(ja jeg mener det) men bare vis du kjøper noen taster av litt myk gummi,, den reagerer kjapt, og dener god å skrive sms med,, men kvaliteten på telefonen er jo så som så,, hadde den på rep 5 ganger. :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...