BlackNeckLiama Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 HeiMin nye maskin vil ikke boote,Det kommer litt lys og viftene går, men kun i et sekund.Videoene under viser problemet. Video 1 - Med alle komponenter koblet til: Video 2 - Minus RAM og Satadisker: Komponenter er spesifisert her: Gigabyte GA-H97N-WIFI, Socket-1150 HyperX Fury USB3.0 32GB WD Red 4TB NAS Harddrive Corsair CX 430M, 430W PSU Fractal Design Node 304 Mini-ITX Sort Intel Pentium G3258 An. Edition, LGA115 Har brukt denne tråden som inspirasjon. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1450975 -Har prøvd det mest i denne, men uten hell. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Du har ikke koblet til 4 pins strøm på hk Nederste video nede til høyre 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Ser for meg ut som ikke det er koblet strøm på 4p til CPU? 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Helvete claymanx, 2 sek før meg 1 Lenke til kommentar
BlackNeckLiama Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 TOPP..... Skal gjøre dette når jeg kommer hjem....Gir dere en lyd når dette er gjort. Lenke til kommentar
BlackNeckLiama Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 HeiIngen suksess med denne tilkoblet..... Da skjer det absolutt ingenting:-( Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 (endret) Gratulerer med å ha stappet en 6p inn i 4p pluggen. Den kabelen er til skjermkort, du ser den er 6+2 pins og passer jo ikke ovehode med en 4 pins header. ... Jeg tror du må lese litt i manualen til hovedkortet. Håper ikke du har ødelagt noe nå. Se etter en kabel som er 4 + 4 pin fra strømforsyning. Denne du har sant? Der er det en 8 pins plugg. Den kan deles i 2, altså 4+4. Du trenger en på 4 til ditt hovedkort. Endret 27. oktober 2015 av Kyrre S. 1 Lenke til kommentar
BlackNeckLiama Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Jo takk..... Problemet er at jeg ikke finner noen 4pin som kommer ut av strømforsyningen. Kun en åttepin som det står CPU på og denne som var til skjermkortet Gratulerer med å ha stappet en 6p inn i 4p pluggen. Den kabelen er til skjermkort, du ser den er 6+2 pins og passer jo ikke ovehode med en 4 pins header. ... Jeg tror du må lese litt i manualen til hovedkortet. Håper ikke du har ødelagt noe nå. Se etter en kabel som er 4 + 4 pin fra strømforsyning. Lenke til kommentar
BlackNeckLiama Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Hehe......Jeg innrømmer at jeg kommer til kort på hardwaretilkoblinger.....Dette løste seg veldig bra.....TAKK.... Jo takk..... Problemet er at jeg ikke finner noen 4pin som kommer ut av strømforsyningen. Kun en åttepin som det står CPU på og denne som var til skjermkortet Gratulerer med å ha stappet en 6p inn i 4p pluggen. Den kabelen er til skjermkort, du ser den er 6+2 pins og passer jo ikke ovehode med en 4 pins header. ... Jeg tror du må lese litt i manualen til hovedkortet. Håper ikke du har ødelagt noe nå. Se etter en kabel som er 4 + 4 pin fra strømforsyning. Sarkasme og spydigheter tas mot med åpne armer.... haha Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Det må være lov å ta i litt når man skal få frem en poeng Det er jo utrolig kjipt hvis du hadde ødelagt noe pga dette da. 1 Lenke til kommentar
BlackNeckLiama Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Koser meg i kjente og kjære biosen nå. Det må være lov å ta i litt når man skal få frem en poeng Det er jo utrolig kjipt hvis du hadde ødelagt noe pga dette da. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Flott! Godt jobbet. Lenke til kommentar
BlackNeckLiama Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 TUSEN TAKK!!!Prøver å bidra selv i forum om dagen, så setter pris på bra hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå