Spillredaksjonen Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Ketil og Jostein tester Rare Replay og oppdager glemte juveler og noen glemte … øøh … ikke-juveler.Retro Crew #4: Rare Replay Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jetpak kom ut på Spectrum ja, det er jeg ganske sikker på. Får lese RetroGamer, så blir vi sikre.*nods* Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jetpak kom ut på Spectrum ja, det er jeg ganske sikker på. Får lese RetroGamer, så blir vi sikre.*nods* Og der fant dere ut av det. Får høre mer før jeg kommenterer. Lenke til kommentar
entername Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Såg ein dokumentar om Elite her om dagen. Var ganske overaska av å høyre at Elite i sin tid solgte 1 kopi for kver BBC Micro som var solgt. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Jeg må si at jeg digger retrocrew fremdeles, men jeg savner all snakkingen om fakta og historie rundt spillene...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå