Gå til innhold

Den store LG V10 tråden!


Brattus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verdens beste.. Det er isåfall din egen mening. Ta en titt på 9to5google og Phonearena sin review og de har et helt annet bilde. Og de tester faktisk andre merker en LG til og med!

Hei Randeboy.

Du ser at Tage skriver "verdens beste" med glimt i øyet?!? Det er en som er veldig fornøyd med sin LG V10 (det er jeg også). Er vel greit det?! Jeg synes det er bra noen gidder og skrive litt om LG V10 og dele sine erfaringer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

 

Test

Elendig fingersensor og batteri.....ellers mye brahttp://www.tek.no/artikler/test-lg-v10/224859

 

 

 

Vil V10 støtte 4G tale?

 http://www.online.no/service/4g-tale.jsp?cid=p_som_fan_1464_m36_i27_p36_4gtalelansert

Hei

Her er svaret fra Lg Norge

Sitat:

"LG Electronics Norge

Hei Tage, beklager for litt sent svar. Jeg har vært i kontakt med kundestøtten, og denne spesifikasjonen har verken de eller jeg informasjon om, så de skulle ta denne saken videre med produktspesialisten. Jeg sier ifra så fort jeg vet noe mer om det!

God helg!

// Mvh Xxxxxx "

 

Supert!

Noen som vet noe mer her??
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Test

Elendig fingersensor og batteri.....ellers mye brahttp://www.tek.no/artikler/test-lg-v10/224859

 

 

Vil V10 støtte 4G tale?

 http://www.online.no/service/4g-tale.jsp?cid=p_som_fan_1464_m36_i27_p36_4gtalelansert

Hei

Her er svaret fra Lg Norge

Sitat:

"LG Electronics Norge

Hei Tage, beklager for litt sent svar. Jeg har vært i kontakt med kundestøtten, og denne spesifikasjonen har verken de eller jeg informasjon om, så de skulle ta denne saken videre med produktspesialisten. Jeg sier ifra så fort jeg vet noe mer om det!

God helg!

// Mvh Xxxxxx "

 

Supert!

Noen som vet noe mer her??

Nå har hel glemt de, ringer I morgen så får vi håpe på et svar!

Ha en fin kveld

//Tage

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Test

Elendig fingersensor og batteri.....ellers mye brahttp://www.tek.no/artikler/test-lg-v10/224859

 

 

Vil V10 støtte 4G tale?

 http://www.online.no/service/4g-tale.jsp?cid=p_som_fan_1464_m36_i27_p36_4gtalelansert

Hei

Her er svaret fra Lg Norge

Sitat:

"LG Electronics Norge

Hei Tage, beklager for litt sent svar. Jeg har vært i kontakt med kundestøtten, og denne spesifikasjonen har verken de eller jeg informasjon om, så de skulle ta denne saken videre med produktspesialisten. Jeg sier ifra så fort jeg vet noe mer om det!

God helg!

// Mvh Xxxxxx "

 

Supert!

Noen som vet noe mer her??

Nå har hel glemt de, ringer I morgen så får vi håpe på et svar!

Ha en fin kveld

//Tage

Lovet meg svar I mora/dag så I 15:00 tiden burde vi vete det

 

Ha en fin kveld/natt

//Tage ©

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vil V10 støtte 4G tale?

http://www.online.no/service/4g-tale.jsp?cid=p_som_fan_1464_m36_i27_p36_4gtalelansert

 

Hei

 

"Vil V10 støtte 4G tale?"

 

Her er svaret fra Lg Norge

Sitat:

"LG Electronics Norge

Hei Tage, beklager for litt sent svar. Jeg har vært i kontakt med kundestøtten, og denne spesifikasjonen har verken de eller jeg informasjon om, så de skulle ta denne saken videre med produktspesialisten. Jeg sier ifra så fort jeg vet noe mer om det!

God helg!

// Mvh Xxxxxx "

Supert!Noen som vet noe mer her??

 

Hei

Sitat LG: 15.02-2016

 

"LG Electronics Norge

Hei igjen Tage! Har nå fått informasjon om at V10 støtter dette, men det kommer ikke til å fungere ettersom det ikke er verifiert hos operatørene.

 

// Mvh Xxxxx"

 

Ha en fin dag

/Tage

Endret av Tage.T
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så V10 støtter 4G tale, høres bra ut. Men da må marshmallows komme ut da jeg vet telenor skriver 4G tale er noe som kommer med denne oppdateringen.

 

Vet du noe om når vi får Marshmallows, Tage?

Hei "Simkin"

 

Status på marshmallow 6.0 oppdateringen til LG V10 er veldig vanskelig og få noen konkret

svar på hos LG Norge. Har en meget god kontakt som jobber for LG norden, men han er fryktelig opptatt med Barcelona MWC 2016:show februar 21. Så han er ikke lett og få tak i pluss at akurat nå er ikke jeg 1pri. Han har lovet og gi meg pronto opplysning om oppdateringen til V10, så snart han har en konkret/ca dato. Og selvfølgelig lov og gi meg den informasjonen.

 

Jeg vil selvfølgelig gi beskjed her, og på min andre kanal.

"LG-Newsfeed" med en gang jeg vet noe.

Håper ikke det blir for lenge til. Når t-mobil USA sier at de skal "release" marshmallow

snart. Kan det ikke vær så lenge til Europa får den, bruker og få opptaderinger før USA.

 

Mvh

/ / Tage

Ha en god kveld!

Endret av Tage.T
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Denne mobilen virker som den gikk opp som en bjørn og ned som en skinfell...

 

Det er nok fordi folk flest vil ha toppmodeller som S6/S7, Z5, Nexus, M9, G4/G5 osv som ikke er riktig så store som V10. V10 er jo i største laget for mange, og den har heller ikke like rask innmat som de andre toppmodellene, selv om den på ingen måte er treig med sin Snapdragon 808 og 4GB med ram.

 

Det er uten tvil en mobil for de litt mer spesielt interesserte, men jeg liker den solide bygge kvaliteten, den oser kvalitet! Den innebygde DAC'en, den ekstra skjermen og kameraet.

 

Jeg er personlig meget fornøyd, og kommer til å ha denne en stund, kanskje den beste telefonen jeg har hatt så langt.

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Denne mobilen virker som den gikk opp som en bjørn og ned som en skinfell...

 

Det er nok fordi folk flest vil ha toppmodeller som S6/S7, Z5, Nexus, M9, G4/G5 osv som ikke er riktig så store som V10. V10 er jo i største laget for mange, og den har heller ikke like rask innmat som de andre toppmodellene, selv om den på ingen måte er treig med sin Snapdragon 808 og 4GB med ram.

 

Det er uten tvil en mobil for de litt mer spesielt interesserte, men jeg liker den solide bygge kvaliteten, den oser kvalitet! Den innebygde DAC'en, den ekstra skjermen og kameraet.

 

Jeg er personlig meget fornøyd, og kommer til å ha denne en stund, kanskje den beste telefonen jeg har hatt så langt.

Hei!

 

Som jeg skulle sagt det selv!

 

Ot:En liten forklaring på hva DAC som bl.a

LG V10/G5 har.

Det er noen onde tunger som sier at DAC på V10 bare var en gimmick. Ja rett og slett noe "dritt" La en EKTE lydmann forklare "i rest my case"

 

https://youtu.be/msIaSWjOtSA

 

//Tage

Endret av Tage.T
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, da har jeg plutselig vært på shopping. Elkjøp i Drammen hadde v10 på lager, så jeg kunne endelig få klå litt på tlf. Oser jo av byggekvalitet og eksklusivitet! Klinte til, så nå nyter jeg å sitte ute i sola og likevel lese helt greit på skjermen. Stort løft fra min g3....

Men mistenker at batteriet får kjørt seg på max lysstyrke. Sitter uansett med godfølelsen nå, kjapp og smooth hele veien, umiddelbart merker jeg hvor mye kjappere den er på nett, her har det nok skjedd litt siden g3.

Hvordan er erfaringene med batteritiden - bør jeg investere i en PowerPack?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, da har jeg plutselig vært på shopping. Elkjøp i Drammen hadde v10 på lager, så jeg kunne endelig få klå litt på tlf. Oser jo av byggekvalitet og eksklusivitet! Klinte til, så nå nyter jeg å sitte ute i sola og likevel lese helt greit på skjermen. Stort løft fra min g3....

Men mistenker at batteriet får kjørt seg på max lysstyrke. Sitter uansett med godfølelsen nå, kjapp og smooth hele veien, umiddelbart merker jeg hvor mye kjappere den er på nett, her har det nok skjedd litt siden g3.

Hvordan er erfaringene med batteritiden - bør jeg investere i en PowerPack?!

Hei!

Grattis med et kjempe bra valg av ny mobil!

- "bør jeg investere i en PowerPack?" jeg har en powerbank liggende, men den har ikke vært i bruk en gang. "screen on time" 4-5 timer. De første dagene kan du regne med litt oftere lading 4-6 dager. Kos deg med V10!

 

Ha en fin kveld

//Tage

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...