SuperMario Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Skal bli spennende å se hva LG G5 vil komme med. Det gjør det helt klart. Men først skal jeg glede meg over V10 (i alle fall noen uker, hehe). Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Da er min også sendt fra Dustin. Lenke til kommentar
Tage.T Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Hei 100 + Lg V10 Black 32gb inne på lager på Elkjøp ! Ps: Super pris 6399,-kr. fikk sendt min express gratis!Kudos til Elkjøp! Det kaller jeg Service! Ha en fin fin Fredagskveld! Endret 22. januar 2016 av Tage.T 2 Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Hei 100 + Lg V10 Black 32gb inne på lager på Elkjøp ! Ps: Super pris 6399,-kr. fikk sendt min express gratis!Kudos til Elkjøp! Det kaller jeg Service! Ha en fin fin Fredagskveld! Hmm. Prisguide mener det tar 6 dager før Elkjøp får det på lager. "Forhåndsbestill. Forventet på lager om 6 dager" Og det er bare nettlager. Lenke til kommentar
Tage.T Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Hei 100 + Lg V10 Black 32gb inne på lager på Elkjøp ! Ps: Super pris 6399,-kr. fikk sendt min express gratis!Kudos til Elkjøp! Det kaller jeg Service! Ha en fin fin Fredagskveld! Hmm. Prisguide mener det tar 6 dager før Elkjøp får det på lager. "Forhåndsbestill. Forventet på lager om 6 dager" Og det er bare nettlager. Hei Har vært I kontakt med kundeservice for 1 time siden Og mobilen er alerede send til meg fra lageret i Sverge. Ha en fin helg 3 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Har nå fått min V10 i hus.. Grisefin telefon, den er stor men ikke overveldende, men noe større enn dette blir det nok ikke på meg Nå mangler det bare att LG slipper Android 6 til denne, og ifølge et kjapt google søk er det ikke langt unna. Endret 22. januar 2016 av Simkin 1 Lenke til kommentar
mallabarius Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Har nå fått min V10 i hus.. Grisefin telefon, den er stor men ikke overveldende, men noe større enn dette blir det nok ikke på meg Nå mangler det bare att LG slipper Android 6 til denne, og ifølge et kjapt google søk er det ikke langt unna. Gratulerer. Gi oss på venterommet en liten review når du får tid. Blir magisk når de får pushet 6.0. :-) Lenke til kommentar
Tage.T Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Har nå fått min V10 i hus.. Grisefin telefon, den er stor men ikke overveldende, men noe større enn dette blir det nok ikke på meg Nå mangler det bare att LG slipper Android 6 til denne, og ifølge et kjapt google søk er det ikke langt unna. Grattis! Heldiggris :-) Få tilbakemelding om batteritid iløpet av helgen vist mulig Godt helg! 1 Lenke til kommentar
SuperMario Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Har også fått den i hus. Bestilte fra Dustin. Har aldri kjøpt noe fra de tidligere. Fungerte bra, men de er litt dyrere da. Telefonen er stor, men det er ikke noe problem. Personlig synes jeg designet er veldig bra og den ligger godt i hånden. Spent på batteri osv. 1 Lenke til kommentar
TheHeiniken Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Hei! Vurderer å bestille V10. Noen som har prøvd den svare meg på et spørsmål? Lurer på hvordan meldingsappen er på LG. Er det gode Emojis på den slik som samsung har? Er en stor bruker av dette. Ka ikke prøve den i fysisk butikk så tenkte å spørre hær. Mvh Tidligere Samsug bruker! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Tastaturet på lg er tragisk dårlig og dårlig på norsk. Anbefaler å installere SwiftKey. Større og bedre taster og masse emoji Lenke til kommentar
technicality Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Tastaturet på lg er tragisk dårlig og dårlig på norsk. Anbefaler å installere SwiftKey. Større og bedre taster og masse emoji Har du prøvd Fleksy? Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Da fikk jeg også min LG V10 fra Dustin i dag . Angre litt at jeg ikke kjøpt svart. Men forandring fryder ? 1 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Med den ekstra skjermen på toppen .....går det utover at det ikke vil være en led notifikasjonslampe ved varsler ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Går det forresten an å slå av den ekstra skjermen? For meg fremstår den som et batterisugende bortkastet element. Lenke til kommentar
mallabarius Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Med den ekstra skjermen på toppen .....går det utover at det ikke vil være en led notifikasjonslampe ved varsler ? Er ikke led for notifikasjoner. Disse kommer på ticker display. 1 Lenke til kommentar
mallabarius Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Går det forresten an å slå av den ekstra skjermen? For meg fremstår den som et batterisugende bortkastet element. Man kan slå av ticker display, men står på default når du slår av hovedskjermen. Er bare en instilling så er den slått av. Batterisug skal det ikke være. Lg har beregnet at ticker display "suger" 5% i løpet av en hel dag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Takk. Det høres lovende ut. Idag er 5% mye med tanke på at mobilene knapt holder en hel dag i utgangspunktet. Og jeg er tilhenger av å slå av alt jeg ikke bruker. Lenke til kommentar
mallabarius Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Takk. Det høres lovende ut. Idag er 5% mye med tanke på at mobilene knapt holder en hel dag i utgangspunktet. Og jeg er tilhenger av å slå av alt jeg ikke bruker. Ser den. Fordel nr 1 er hurtiglading til 50% på 30 min og 100% på 1t&5min. Fordel nr 2 er at den ikke er unibody som de andre. Mao du kan ha ekstra batteri i lommen.... :-) 1 Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Litt kjedelig at man må først trykke på av/på knappen, så scanne fingeren for å låse opp skjermen. Men ikke noe big deal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå