Gå til innhold

Den store LG V10 tråden!

Brattus

Anbefalte innlegg

Kjipt!! Når har jeg gått til anskaffelse av en S6 Edge+ i stedet, men innrømmer glatt at V10 er en mer sexy telefon.

Tviler på at V10 kommer, når de ikke har noen planer per d.d. Hvertfall ettersom Korea og USA er eneste marked - skal litt til at Norge skal være et av tre land som får den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yoohoo!

Fikk ny mail idag:-)

Sitat:

"Hi xxxx, Good news comes to those who wait J

Today we announced that V10 will be launched in the Nordics. This means basically that we’re preparing a Nordic version for it and we will have it released roughly at the end of January.

Have a great afternoon!"

http://www.mynewsdesk.com/no/lgnordic/pressreleases/lg-sin-nye-smarttelefon-v10-kommer-til-norge-i-begynnelsen-av-2016-1260065?utm_campaign=send_list&utm_medium=email&utm_source=sendgrid

Livet er herlig! !

Endret av Zenpen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Yoohoo!

Fikk ny mail idag:-)

Sitat:

"Hi xxxx, Good news comes to those who wait J

Today we announced that V10 will be launched in the Nordics. This means basically that we’re preparing a Nordic version for it and we will have it released roughly at the end of January.

Have a great afternoon!"

http://www.mynewsdesk.com/no/lgnordic/pressreleases/lg-sin-nye-smarttelefon-v10-kommer-til-norge-i-begynnelsen-av-2016-1260065?utm_campaign=send_list&utm_medium=email&utm_source=sendgrid

Livet er herlig! !

Så bra! Gleder meg! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest medlem-169651

Nesten 6 lapper pluss plunder og heft og gebyrer og ekstrautgifter i huet og ræva takket være norske tollregler og postens grådighet. Pluss at du ikke får garanti på den.

Tror det kan lønne seg å vente til den selges offisielt i Norge gitt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lg V10 will be launched on january 20 in Norway price revealed to be ca. 6490,- kr. Will come out in color black and white.

Takk for gledelig informasjon.

Fått det på e-post eller lest på nett?

-Er så heldig og ha noen behjelpelige folk fra Lg;-) Driver en "mini Lg blogg" så får litt informasjon nå og da;-)

Pluss at jeg "kjenner" David Montanya. Som sitter litt oppe i systemet for Lg.(Market Manager)

Endret av Tage.T
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Ja, det burde jeg ha spesifisert. Jeg tenkte på 1080p 60fps, slik som Samsung og iPhone har hatt en stund. LG G4 har ikke, vet jeg, så derfor lurer jeg veldig på åssen det er med denne.

Lenke til kommentar

Ja, det burde jeg ha spesifisert. Jeg tenkte på 1080p 60fps, slik som Samsung og iPhone har hatt en stund. LG G4 har ikke, vet jeg, så derfor lurer jeg veldig på åssen det er med denne.

VIDEO – 2160p@30fps, 1080p@60fps, optical stabilization, HDR, stereo sound rec.

Endret av mallabarius
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

SÅ bra. Da er det kanskje et alternativ for meg.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

SÅ bra. Da er det kanskje et alternativ for meg.

Mulig at det ikke gjelder auto, men manuell modus.

Video quality

The LG V10 camera tops out at 4K @ 30fps video. There's no 1080p @ 60fps in Auto mode, you have to go to the Manual camera for that. For slow motion you get 720p @ 120fps.

Link fra Gsmarena

http://www.gsmarena.com/lg_v10-review-1333p9.php

Lenke til kommentar

Ble utrolig gira da jeg så at den kommer til Norge! Nå gjelder det bare å vente. Skal definitivt kjøpe!!

Hei "sandnesj"

Hehe moro og høre at flere som gleder seg til "the perfect phone" (my comments)

,men her trur jeg Lg har "skutt gullfuglen" igjen! Lg skal virke ha respekt for og gå sine egne veier. Om det gjelder smartklokke,mobil og Tv

-Kommer så snart så mulig med en grundig review av Lg V10

God helg og godt nyttår alle!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...