slowmoris Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hei, dere har sikkert sett der ute at man kan sende inn et bilde til en story, admin får dette, godkjenner, lagrer bilde og deretter legger det ut på felles my story. Dere har sikkert sett: sommernorge, summernorway osv som brukernavn der det har vært over 3000sekunder med visning. Kan jeg få til dette på et vis? Er til jobben, halloween som jeg trenger bare i 24 timer Man kan selvfølgelig bare opprette en til konto der hvor det er kun 1stk admin som tar bilder og legger ut og alle kan adde brukeren, men ikke legge ut bilder selv. Litt kjipt, men enneste løsning hittil. Jeg veit den andre går med litt triks og miksning, og jeg tror den bare varer en liten stund før den blir sperra. Noen tanker, ideer, tips? Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Alle tredjeparts-apper til snapchat er umulig å bruke. Logger man seg inn på en slik app blir man utestengt fra snapchat og må nødt til å inn på en spesiell side for å åpne kontoen igjen. Det står evt. i meldingen du får når du prøver å logge inn Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Man må ha en bot kjørende på en server. Denne fks: https://github.com/sallaben/storybot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå