Tindeland Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hei. Før alle sier at det finnes en tråd på dette, så vil jeg gjerne få skrive noen ting her. Jeg har en Get Box 2 som jeg prøver å få åpne noen porter til en server jeg har. - Serveren har ingen brannmur som er på.(Linux) - Portene jeg skal ha opp er 8080, 8081, 9090, 27015, 27016, 27017 - Ingen andre routere i nettverket. - Serveren er koblet rett i rumpa på get boxen. Har søkt og søkt på interwebben i flere uker nå. ingen gode løsninger for meg. Jeg åpner dem som jeg vanligvis vil åpne porter på en router. Setter opp IP-adressen til serveren og hvilke porter og hvilken protokoll som skal være åpen(TCP og UDP) Men alt uten hell. Putter jeg serveren i DMZ fungerer selvfølgelig alle portene. Er det noen "Hvordan åpne porter på getbox2 for dummies" ? Føler jeg må gjøre en eller annen feil her. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Finn routeren din her. http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Fant du ut av dette? Jeg får beskjed om å gå inn på "Tjenester", men finner ikke det noen plass når jeg logger inn på getboksen. Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Fant du ut av dette? Jeg får beskjed om å gå inn på "Tjenester", men finner ikke det noen plass når jeg logger inn på getboksen. Husk å bruk admin/admin når du logger inn, home/home gir veldig begrenset tilgang. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Plutselig sluttet jeg å få tilgang til NASen. Jeg fikk det tydeligvis til tidligere, men nå finner jeg ikke ut av det igjen. Må vel åpne en spesiell port som NASen får tilgang til? Lenke til kommentar
WIGQAAZQ Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Fant du ut av dette? Jeg får beskjed om å gå inn på "Tjenester", men finner ikke det noen plass når jeg logger inn på getboksen. Husk å bruk admin/admin når du logger inn, home/home gir veldig begrenset tilgang. Admin/admin virker ikkkje, andre tips? Vil sette statisk IP på mine enheter og home/home lar ein ikkje gjøre det. Lenke til kommentar
uGn Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Den boksen er helt tragisk. Hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg aldri valgt GET som leverandør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå