Friken Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Det er en ting jeg lurer på angående brenning av MP3 med NERO: Hva betyr egentlig "copy protection" og hvilken betydning har denne funksjonen ved brenning av MP3? I utgangspunktet er den "påslått", men man kan velge å ta den av. Man har dette valget når man dobbelklikker på sangen i "innboksen" i NERO. Håper noen vet dette. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: Friken skrev (2002-02-24 03:18):Det er en ting jeg lurer på angående brenning av MP3 med NERO: Hva betyr egentlig "copy protection" og hvilken betydning har denne funksjonen ved brenning av MP3? I utgangspunktet er den "påslått", men man kan velge å ta den av. Man har dette valget når man dobbelklikker på sangen i "innboksen" i NERO. Håper noen vet dette. ER vell litt ute å ror her men jeg mener at "copy protection" ikke skal ha noe spessielt å si om du har det på eller ikke. Trur det bare er rettighetsh00r som kommer med eller.no Rett meg hvis jeg tar feil ______________________________ "Don't Blame Me, I'm Just A Messenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå