magnavox Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 Har litt problemer med å få det til å virke. Har fått til fildeling, men vil dele internett også. Noen som vet om en GOD guide til dette? Lenke til kommentar
frewrik Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 har du 98 SE? da ligger en guide inne....... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 den innebygde i Win98Se er vel rimelig dårlig. vil anbefale iShare. det virket fint hos meg. vet det er mange andre men den syns jeg er bra Lenke til kommentar
magnavox Skrevet 22. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2001 Ja har win98 SE. Hva da ligger inne? Mener du internet sharing wizard eller no? Det funka jo ikke. Tror jeg skal se om jeg kan finne ishare heller da. Takker for svar. Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 22. oktober 2001 Del Skrevet 22. oktober 2001 Æhem... Den innebygde i Win98se Funker jo som bare det. Ingenting galt med den. Alt funker 100 % på alle maskiner når du bruker den. Har ALDRI hatt problemer med å sette den opp, verken hjemme eller hos kamerater ! Lenke til kommentar
magnavox Skrevet 22. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2001 Vel.. prøver wingate istedet jeg. Problemet jeg har der er at maskin 2 ikke får maskin 1 til å ringe opp.. virker som det skal ellers da. Noen som har peiling på det her da? Lenke til kommentar
magnavox Skrevet 23. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2001 Wingate virker perfekt her nå. Kult hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå