akelbo Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Etter fire måneder skal Warner endelig ha fikset spillet.Batman: Arkham Knight vender tilbake til PC Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jaja, å vente ett års tid med å kjøpe spill viser seg å være en god strategi nok engang. AtW 7 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Enn om de kunne laget spillet hovedsakelig for PC først, så hadde vi sluppet dette konsolltullet gang på gang. 1 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jaja, å vente ett års tid med å kjøpe spill viser seg å være en god strategi nok engang. AtW Helt enig! Billigere, ferdig patchet og generelt bedre for samvittigheten. Kommer sjelden spill jeg rører på dag 1 lengre; unntaket må være Fallout 4 om 2 uker Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jaja, å vente ett års tid med å kjøpe spill viser seg å være en god strategi nok engang. AtW Sannere ord blir sjelden sagt. Selv bryter jeg den "regelen" svært sjelden. Finnes jo noen hederlige unntak. 1 Lenke til kommentar
KongElg Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 nå har jeg runda det på pcn for 4 måneder siden.. var en stor skuffelse! Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Fremdeles horribelt ødelagt. SLI fungerer kun med noen få konfigurasjoner, med mine kort booter ikke spillet i det hele tatt med SLI, må kjøre single gpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå