Fotoskrulla Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Hva er dette? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Her tror jeg at du har tatt nærbilde av barken på bjørka. Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Stam(me)celler..... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jo, det kan være bjerkestamme som foreslått selv om det nok virker som de lyse feltene er lagt på i etterkant og de grå minner mer om stein enn bark. Jeg sjekket min beholdning av closeups på bjerkestammer og fant at muligheten er så absolutt til stede for mønsteret i det hvite som slanger seg oppover i venstre del av bildet har et litt avslørende mønster. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Her tror jeg at du har tatt nærbilde av barken på bjørka. Mvh Alec Stam(me)celler..... Jo, det kan være bjerkestamme som foreslått selv om det nok virker som de lyse feltene er lagt på i etterkant og de grå minner mer om stein enn bark. Jeg sjekket min beholdning av closeups på bjerkestammer og fant at muligheten er så absolutt til stede for mønsteret i det hvite som slanger seg oppover i venstre del av bildet har et litt avslørende mønster. Roar Hello boys! Jo da dere er inne på det, det er bare ikke bjørk. Legger ved et tilsvarende bilde av bjørk i en V2. V1 er osp Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Passer godt til årstiden, flott peisved 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Passer godt til årstiden, flott peisved Så sant så sant! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 Bark . Jeg forsto det ikke før bilde 2, hehe. Et artig sprell dette Helene. -Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg