AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Føler meg helt dust som enda er forelsket i den samme gutten som jeg var for 8 år siden.. Har vært forelsket i han igjennom hele ungdomsskolen og videregående, og nå har vi nettopp flyttet til samme by for å studere. Vi har alltid visst hvem hverandre er, og har hooket et par ganger tidligere. Han har alltid virka sykt keen på meg når jeg er tilstede, men aldri utenom. Nå møttes vi nylig igjen for første gang på ett år og han virket sykt nervøs og klønete. Er egentlig irritert på han (som resten av vennegjengen min) fordi jeg mener han har visst at jeg er keen og likevel rota rundt med meg. Men har så sykt lyst å finne på noe med han, men aner ikke hvordan jeg skal gjøre dette.. Er redd han ikke er interessert! Noen som har det på samme måte? Er det helt dust å like samme fyr så sinnsykt lenge? Anonymous poster hash: c8bf7...4ad Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Vi er alle forskjellige. Hva din subjektive oppfattelse av hva han gjør og virker som, vil ikke hjelpe noen her med å gi deg noen fasit videre.. Du er ikke dust, bare låst mellom barn og voksen tilværelsen.. (Min subjektive oppfattelse av deg etter det lille du skriver) Hva med å hoppe inn i voksen sfæren en tur og spørre han om han ikke er "keen" på noe mer "serr"? Ville ikke vært så redd for at han ikke er interessert! Ville vært mer redd for å gå rundt å ikke vite og derfor ikke kunne komme videre med livet mitt.. Lykke til og håper det ordner seg! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 her må du ta litt handling, spør han rett ut..... hva er det værste som kan skje? jeg tipper han sier noe sånt som: "er DU forelska i MEG? jeg har vært forelska i DEG i 8 år jeg!"..... så var de siste 8 årene bortkastet... Send han en melding på face og spør hvordan det går, hva han skal til helgen og hvis han er ledig, spør om han ikke vil finne på noe med deg. Thats it. Liker han deg vil ha si ja, gjør han det ikke vil han si nei. Hvordan du spør, hvordan du gjør noe som helst spiller ingen rolle, dere har kjent hverandre lenge nok til at han har allerede for lenge siden gjort seg opp en mening om deg. En sms med "finne på noe i helga?" er nok egentlig.... at utførelse spiller noen rolle er en myte. Folk vet om dem liker hverandre med en gang så et direkte rettet spørsmål vil få frem samme resultat som noe idiotisk spill vil etter 3 uker uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå