Gå til innhold

Hvordan pare 3D-briller med Panasonic VT60 Plasma-TV?

Anbefalte innlegg

Har fått det til før men klarer det ikke nå. Har testa 2 par briller og nye batterier. Har prøvd å ta ut/inn batterier samt dratt ut strømmen til TV en god stund.

Starter f.eks. et 3D-spill på PS3, bildet blir dobbelt og det står "3D" når jeg trykker på info-knappen. Trykker på knappen på brillene, som lyser opp og blinker noen ganger, men fungerer ikke. Får ikke opp meldingen på TV-en som pleier å komme, med bl.a. batterinivå, når brillene er registrert.

Ikke sånn veldig viktig, men er greit at det fungerer hvis jeg skulle finne ut at jeg vil prøve det litt igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått det til før men klarer det ikke nå. Har testa 2 par briller og nye batterier. Har prøvd å ta ut/inn batterier samt dratt ut strømmen til TV en god stund.

Starter f.eks. et 3D-spill på PS3, bildet blir dobbelt og det står "3D" når jeg trykker på info-knappen. Trykker på knappen på brillene, som lyser opp og blinker noen ganger, men fungerer ikke. Får ikke opp meldingen på TV-en som pleier å komme, med bl.a. batterinivå, når brillene er registrert.

Ikke sånn veldig viktig, men er greit at det fungerer hvis jeg skulle finne ut at jeg vil prøve det litt igjen.

Prøv å hold inne knappen på brillene en stund. Mener å huske at det resetter brillene på ett vis.

Var ihvertfall noe ala det på ST60.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...