sedsberg Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Har fått det til før men klarer det ikke nå. Har testa 2 par briller og nye batterier. Har prøvd å ta ut/inn batterier samt dratt ut strømmen til TV en god stund. Starter f.eks. et 3D-spill på PS3, bildet blir dobbelt og det står "3D" når jeg trykker på info-knappen. Trykker på knappen på brillene, som lyser opp og blinker noen ganger, men fungerer ikke. Får ikke opp meldingen på TV-en som pleier å komme, med bl.a. batterinivå, når brillene er registrert. Ikke sånn veldig viktig, men er greit at det fungerer hvis jeg skulle finne ut at jeg vil prøve det litt igjen. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Har fått det til før men klarer det ikke nå. Har testa 2 par briller og nye batterier. Har prøvd å ta ut/inn batterier samt dratt ut strømmen til TV en god stund. Starter f.eks. et 3D-spill på PS3, bildet blir dobbelt og det står "3D" når jeg trykker på info-knappen. Trykker på knappen på brillene, som lyser opp og blinker noen ganger, men fungerer ikke. Får ikke opp meldingen på TV-en som pleier å komme, med bl.a. batterinivå, når brillene er registrert. Ikke sånn veldig viktig, men er greit at det fungerer hvis jeg skulle finne ut at jeg vil prøve det litt igjen. Prøv å hold inne knappen på brillene en stund. Mener å huske at det resetter brillene på ett vis. Var ihvertfall noe ala det på ST60. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. november 2015 Forfatter Del Skrevet 2. november 2015 Ja de resetter eller noe (blinker annerledes) men får fremdeles ingen kontakt med TV-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå