AnonymDiskusjon Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Må man ha direkte beviser for å anmelde fysisk vold? Jeg har vært offer for at en mann slo meg hardt i underlivet og misshandlet meg. så hardt at han kunne risikere liv og helse... Jeg er i en situasjon nå der han har laget seg litt vrang ovenfor meg... på sett og vis. Han har anmeldt meg for noe annet. Derfor lurer jeg på om det er mulig for meg å gå til anmeldelse for at han har fysisk drevet vold på meg? Noen som vet litt om det? Anonymous poster hash: 0042b...ff7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Du må ikke ha fysiske beviser for å anmelde, men det spørs vel om saken fører noensteds hen uten beviser og/eller vitner. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Du må ikke ha fysiske beviser for å anmelde, men det spørs vel om saken fører noensteds hen uten beviser og/eller vitner. Det er det jeg vet. Saken er at jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gripe fatt i det. For han har loggført at vi hadde bdsm sex. Og det hadde vi. Men han slo hardere enn jeg sa at han skulle gjøre. Og slo så hardt at jeg kunne få skader av det fysisk Han tok knytteneven og slo meg ganske hardt opp i skrittet gjentatte ganger. .Saken er det at jeg vet ikke om jeg blir trodd, siden jeg var med på å ha bdsm sex i seg selv. Men siden han anmelder meg nå, så ville en anmeldelse mot han være med å forklare en situasjon. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Anonymous poster hash: 0042b...ff7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå