Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Autopassbrikke - Kapsch

Dubious

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Hvordan ser din brikke ut da? Jeg har den oppe til venstre i den ene bilen, den har feste med limpute, og den ned til venstre i den andre bilen, den har ikke feste (kun borrelås).

Lenke til kommentar

http://www.autopass.no/_attachment/658243/binary/973935

Lengst ned på siden er det bilde av 2 brikker, jeg har den nederste som ikke er beregnet for limfeste

Ovenfor der det står "Fest her" er det en slisse med en dump og kant for at den skal festes til noe

Helt klart en standard brikke der de har funnet en billigere løsning (tykk borrelås)

Skal jeg bruke borrelås så ville jeg heller hatt den andre brikken de leverer som ikke har denne festeanordningen og dermed er tynnere

Så, mest sansynlig så blir ikke brikken montert så får de slite selv med å identifisere bilen min

Endret av Zpeed
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Skjønner ikke problemet: Borrelås som feste er jo det beste, for da kan man enkelt bytte brikke. Feste (med limpute) som varierer mellom typene gjør at man må bytte ut festet når man får ny brikke. Denne sitter som limt (bokstavelig talt), og er pes å fjerne. Mye bedre med borrelås, hvor man enkel kan bytte brikketype uten å bytte festemetode i frontruten.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke problemet: Borrelås som feste er jo det beste, for da kan man enkelt bytte brikke. Feste (med limpute) som varierer mellom typene gjør at man må bytte ut festet når man får ny brikke. Denne sitter som limt (bokstavelig talt), og er pes å fjerne. Mye bedre med borrelås, hvor man enkel kan bytte brikketype uten å bytte festemetode i frontruten.

og jeg skjønner ikke hvorfor de leverer bombrikke med innebygget feste når de også leverer brikke uten dette festet

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...