Dubious Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Finnes det noe bedre enn den medfølgende borrelås klatten til å feste brikken? Det er jo en "innebygget" festeanordning på brikken (klips type), men autopass sender med borrelås /facepalm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Ny type brikker har vel kun borrelås? Den gamle hadde festeanordning. http://www.fjellinjen.no/Om-Fjellinjen/kundeserviceside/brikke/hvordan-montere-jeg-brikken/ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Ny type brikker har vel kun borrelås? Den gamle hadde festeanordning. http://www.fjellinjen.no/Om-Fjellinjen/kundeserviceside/brikke/hvordan-montere-jeg-brikken/ Kun borrelås som er med, men den brikken jeg har fått så er det laget feste for et eller annet så da synes jeg det er rart at de sender med borrelås, men tipper det er fordi de skal spare penger.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Hvordan ser din brikke ut da? Jeg har den oppe til venstre i den ene bilen, den har feste med limpute, og den ned til venstre i den andre bilen, den har ikke feste (kun borrelås). Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) http://www.autopass.no/_attachment/658243/binary/973935 Lengst ned på siden er det bilde av 2 brikker, jeg har den nederste som ikke er beregnet for limfeste Ovenfor der det står "Fest her" er det en slisse med en dump og kant for at den skal festes til noe Helt klart en standard brikke der de har funnet en billigere løsning (tykk borrelås) Skal jeg bruke borrelås så ville jeg heller hatt den andre brikken de leverer som ikke har denne festeanordningen og dermed er tynnere Så, mest sansynlig så blir ikke brikken montert så får de slite selv med å identifisere bilen min Endret 28. oktober 2015 av Zpeed Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Skjønner ikke problemet: Borrelås som feste er jo det beste, for da kan man enkelt bytte brikke. Feste (med limpute) som varierer mellom typene gjør at man må bytte ut festet når man får ny brikke. Denne sitter som limt (bokstavelig talt), og er pes å fjerne. Mye bedre med borrelås, hvor man enkel kan bytte brikketype uten å bytte festemetode i frontruten. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Jeg driter i den bombrikke, får jo uansett rabatt om den registrerer eller ikke, så lenge man legger inn bilinummeret sitt og har en avtale 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Skjønner ikke problemet: Borrelås som feste er jo det beste, for da kan man enkelt bytte brikke. Feste (med limpute) som varierer mellom typene gjør at man må bytte ut festet når man får ny brikke. Denne sitter som limt (bokstavelig talt), og er pes å fjerne. Mye bedre med borrelås, hvor man enkel kan bytte brikketype uten å bytte festemetode i frontruten. og jeg skjønner ikke hvorfor de leverer bombrikke med innebygget feste når de også leverer brikke uten dette festet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå