Dj Frost Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Synes Horizons ser ut som et bra spill og vurderer sterkt å kjøpe d når d blir utgitt. Tror dere dette vil utkonkurerre d andre mmorpgs spillene som er ute nå? Til nå er jeg skuffet over alle disse spillene utenom AO, som nå er blitt veldig bra. Håper Horizons kan by på en spillopplevelse utenom d vanlige og at d ikke blir som SWG, der d ikke skjer noe som helst. Noen som har noen meninger om spillet? eller noen som har beta testet d? Vil gjerne høre hva andre mener om spillet! For dere som ikke har hørt om spillet, kan lese en grei oversikt her: http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/gameID/17 Endret 14. november 2003 av Dj Frost Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Så egentlig veldig kjedelig... Men liker du adventure så er det sikkert helt ok. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Hadde nesten glemt det. Det virker generelt å være en utstrakt idétørke blant nye MMO titler, og det virker ikke å gi seg med det første. Copy & paste, så å si. Mitt generelle inntrykk av nye MMO's: Legg til et "advanced economical player controlled system", det høres jo så flott ut når man reklamerer for spillet. Gi spillerne en form for våpen så de kan slakte hverandre non-stop, bruk ca 2 år på å balansere spillet slik at PvP systemet faktisk fungerer som opprinnelig ment. Eller ikke gi dem våpen i det hele tatt, men da vil det sjelden bli særlig populært. Pass på å bruke kraftig blur på stort sett alle teksturer, drit i å optimalisere server koden, for det er jo på kun en håndfull servere alt foregår, så who cares. Kundesupport? Nah, det koster penger, la sentralbord dama gjøre den jobben. O.s.v. Det er på bedringens vei da, men de fleste selskap som utvikler et MMO ser utrolig nok ut til å IKKE ha lært av alle de utallige feil begått av konkurrentene, for de presterer som regel å tråkke i akkurat den samme kuruka selv. Sånn sett er jeg ganske lei MMO's egentlig. FF online ser jeg frem til, dog, som fan av FF serien, men forventer ikke noe spesielt nytt. Face of mankind kunne være lovende, men jeg er veldig skeptisk så langt Second life - er et helt nytt konsept hvor alt i spillverdenen blir laget og scriptet av spillerne selv! Ganske unikt, og det har nylig kommet en oppdatering som gir bedre grafikk. Det er stilig å se skulpturer laget av andre spillere, og folk som lager jetpack så de kan fly, fantasien setter grensene. Men generelt står de fleste MMO titler og stamper på samme flekken. I beste fall 2 skritt frem og 1 tilbake. KREMT -- Jeg skal uansett holde et øye med Horizos når det nærmer seg release. Endret 15. november 2003 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå