at10 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hei, Jeg har klart å glemme innloggings passordet på Windows pcen min.... noen som kan hjelpe meg med å få den åpnet? dette haster!! Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Først, loggar du på lokalt eller med epost adressa di(eks. hotmail osv)? Er det hotmailen, resett du passordet på hotmail.com Loggar du på med lokal konto kan du nytte deg at ein av dei mange oppstartscdane som fins på nettet. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hirens boot CD, der booter du opp i Mini XP og velger Password greia hi HBCD menyen du trolig finner på skrivebordet.. Husk å velge rett hashtable for den aktuelle partisjonen du har installert Windows på.. Dette fungerer som forklart over bare om du har en lokal konto... Har du derimot en Microsoft konto du logger deg på med, MÅ du lage nytt passord på den aktuelle kontoen eller reinstallere Windows.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå