Bluebeans Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg har lagd en tråd om dette før men den forsvant etter byttet fra phpBB til Invension. Jeg har mista scriptet jeg fikk, Derfor: Hvordan blokkerer man alle ipene unntatt de jeg har oppgitt? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 $legal_ip = array("10.0.0.1", "10.0.0.2"); if(!in_array($remote_addr, $legal_ip)){ ikke tilgang }else{ tilgang } lurer på om dette skulle gjøre jobben Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Og hvis ikke $remote_addr fungerer, så prøv $_SERVER['REMOTE_ADDR'] Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 lag fila .htaccess, og legg følgende i den: order deny, allow deny from all allow from godkjent_ip_1 godkjent_ip_2 etc.. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 mange bruker en secure() funksjon til å begrense visning av sider. På samme måte kan du lage en secure_ip() funksjon, som åpner eller begrenser visning utifra ip adresse. Har et script liggende dersom det er av interesse. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 lag fila .htaccess, og legg følgende i den: order deny, allow deny from all allow from godkjent_ip_1 godkjent_ip_2 etc.. Kan ikke så mye om .htaccess, men må det ikke bli slik: order allow, deny allow from godkjent_ip_1 godkjent_ip_2 etc.. deny from all ? Ellers vil den vel kjøre "deny from all" først? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 nei, først nekte for alle, deretter åpne for noen få som likevel for lov ditt forslag vil først tillate for noen får, deretter sperre for alle sammen etterpå. prøv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå