Oeystein Radich Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Tømmerfløteren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg reagerer litt på den svarte streken som gølger ansiktet. Litt usikker på om det er halo da det ikke dukker opp andre steder med sterkt baklys også. PÅ fullstørrelse kommer blåfargen mer fram og det er hakkete. Sabla pirkejobb å fikse vet jeg som har sliti med slike ting på skulpturseriene jeg holder på med for jeg drar jo litt i spakene og da kommer "gloriene". Ellers fint komponert. Kanskje skulle du lagt skulpturen i full silhuett for det flotte lyset vil jo bære bildet likevel. Roar Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 ver. 2 Lenke til kommentar
Oeystein Radich Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 ver. 2 Takk for hyggelig tilbakemelding og konstruktiv kritikk, Roar. Har lagt ut en ver. 2 i full silhuett, og jeg syns faktisk det ble bedre også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg