x-team Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Veldig merkelig, dette problemet har jeg ikke hatt før, har bare plutselig kommet. Prøvd og avinstallere steam, laste det ned på nytt, installere det på nytt, laste ned CS1.6 på nytt, installert det på nytt en rekke ganger men blir ikke noe bedre. Forsøkt og google dette litt, uten at jeg fant noen åpenbare løsninger. Win10, aldri hatt dette problemet før som sagt. Noen gode ideer? Se printscreen. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Vedde på at det har noe med videoinnstillinger å gjøre. prøv å ha -windowed i launch options. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Forsøkt det også, uten hell. Har vel egentlig forsøkt det aller meste, uten at noe har funket. Må vel bare innse at det ikke blir med CS1.6 på denne pcen på en stund.. Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) Prøv å sette opp ett DEP unntak http://windows.microsoft.com/en-us/windows7/Change-Data-Execution-Prevention-settings Endret 9. november 2015 av seppo- Lenke til kommentar
x-team Skrevet 12. november 2015 Forfatter Del Skrevet 12. november 2015 Hmm det har jeg forsøkt og gjøre før, forsøkte igjen uten at det ble noen forandring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå