TorZoc Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hei folkens! Lurte om noen her kunne hjulpet meg litt. Startet bilen i dag og kjørt til skolen, på vei bort begynte den plutselig å pipe, og viste et symbol på dashbordet. Etter 5 sekund forsvant det, dette kunne skje flere gonger på 10 min. Så hva er problemet? Vell har noe pixel feil på skjerm så eg kan ikke lese av hva slags symbol dette er. Noen som kjenner det igjen? Takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Ser displayet ditt ut som på bildet? Hvis ikke, ta et nytt bilde med lenger lukkertid på kamera, så hele symbolet blir synlig. Lenke til kommentar
TorZoc Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Dessverre er det sånn det ser ut Du kan jo sjå at det står 12.0 C* Men det er symbol er lurer på Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Litt vanskelig å se ut ifra bildet. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Fyrste eg tenkte på er spylarvæskeindikatoren, men litt rart at det forsvandt med ein gong. Litt av vanskeligheitane med pixelfeil er at det ikkje nødvendigvis berre mangler pixlar, men enkelte av pixlane kan også visast på feil plass. Hadde eg vært deg så hadde eg stukket innom eit merkeverksted for å sjå om dei kan lese av kva faresignal som har blitt vist, alternativt får du vell kjøpt slike diagnoseringsbokser på ebay til ein forholdsvis billig penge. Lenke til kommentar
TorZoc Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Merkelig, når den viser at den trenger diesel, spylarvæska eller skifting av pærer har den alltid vist rette symbol :/ Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Merkelig, når den viser at den trenger diesel, spylarvæska eller skifting av pærer har den alltid vist rette symbol :/ Da ville jeg nok tatt turen til verksted/anskaffet ECU diagnoseverktøy. EDIT: Tenkte det var spylervæske som Bali skrev da du forklarte at lampen var litt av og på, kan hende væsken er akkurat på grensa (lampen vil slutte å lyse når væsken skumper). Endret 26. oktober 2015 av Enquad Lenke til kommentar
TorZoc Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Hei, takk balli, skal prøve i kvell om det fungere Men symbole i bildet ser jaffal ikkje ut som spylervæske symbolet Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Ligner litt på speed warning slik som på bildet under Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Er det ikke dekktrykk varsler? Nylig lagt om til vinterdekk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå