Krokanrull Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Betal for filmene. Ikle støtt piratvirksomhet! Ikke ta den a. Jeg går ikke på bildelen av forumet å skriver "Kjør pent og riktig. Aldri kjør litt over fartsgrensen!", alle gjør likevel det en gang i ny og ne. Samme er det med piratstreaming. De aller fleste ser på det, men de aller fleste går sannelig på kino i ny og ne også. Ta deg en bolle. Det ordner seg skal du se. Filmfolka lider ikke. 2 Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Betal for filmene. Ikle støtt piratvirksomhet! Ikke ta den a. Jeg går ikke på bildelen av forumet å skriver "Kjør pent og riktig. Aldri kjør litt over fartsgrensen!", alle gjør likevel det en gang i ny og ne. Samme er det med piratstreaming. De aller fleste ser på det, men de aller fleste går sannelig på kino i ny og ne også. Ta deg en bolle. Det ordner seg skal du se. Filmfolka lider ikke. Spørs om du hadde sagt det sammen om noen hadde stjelt fra deg ;-) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Vi stjeler ikke, vi bare låner Se på det som et bibliotek 2 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Usenet med en god VPN er vel tingen, dog dårlig med streaming ? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Betal for filmene. Ikle støtt piratvirksomhet! Ikke ta den a. Jeg går ikke på bildelen av forumet å skriver "Kjør pent og riktig. Aldri kjør litt over fartsgrensen!", alle gjør likevel det en gang i ny og ne. Samme er det med piratstreaming. De aller fleste ser på det, men de aller fleste går sannelig på kino i ny og ne også. Ta deg en bolle. Det ordner seg skal du se. Filmfolka lider ikke. Spørs om du hadde sagt det sammen om noen hadde stjelt fra deg ;-) Blir ikke det samme i praksis. Så helt irrelevant eksempel. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Så hvor får eg tak i en god lovlig streaming tjeneste? De vi har her hjemme er oppbrukt for lengst. Har Netflix og viaplay. Likte sfanytime.com men det blir jo ekstremt dyrt i lengden. Er det noen av de amerisom virker her hjemme? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Alt fungerer med VPN, Vudu kan kanskje være et alternativ ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Prøvde noe VPN en gang, da ble det veldig treg hastighet. Er det alltid sånn? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Alt fungerer med VPN, Vudu kan kanskje være et alternativ ? Får ikkje brukt vpn på jobben. Kommer ikkje ut så regner med de har stengt portene. Noen flere forslag ? Ellers takk for tips Lenke til kommentar
Crackps Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 du kan se filmer på nettet siden http://cmovieshd.com Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 du kan se filmer på nettet siden http://cmovieshd.com www.gomovies.to er bedre. Ingen ads og enda bedre loadtime Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 25. mai 2017 Del Skrevet 25. mai 2017 Noen utenlandske lovligendom en ikkje trenger vpn for? Kommer meg ikkje ut via vpn på jobb nettet Lenke til kommentar
Mickey K. Weaver Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg personlig foretrekker Cmovies mer siden den har mindre annonser. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Er dere ikkje redd for virus o.l når dere bruker disse? Bedre med forslag om gode lovlige alternativer Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Er dere ikkje redd for virus o.l når dere bruker disse? Bedre med forslag om gode lovlige alternativer Virus er skremselspropaganda Det finnes ingen lovlige alternativer 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå