KeyanZa Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 ok nå som popcorn time er nede, så må jeg finne en ny plass til å se filmer, noen som vet om en plass som ikke er norsk. dem er så treig med å få ut filmer på de norske sidene. betalings tjenester som viaplay er ok, bare at viaplay er for treg til å få ut filmer, eller streaming sider? slik at man slepper å vente 6 månder på filmer som er kommet i usa noen tips'? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Torrents er vel en grei måte å gjøre det på. 1 Lenke til kommentar
danielch Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Blir vanskelig å få hjelp med torrents/torrentstreaming på Diskusjon.no. 3 Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 24. september 2016 Del Skrevet 24. september 2016 (endret) Ser at det er lenge siden denne tråden ble startet men jaja. Her er i alle fall noen veldig bra gratis sider som også er virusfrie. Har så å si alle filmer, og er flink til å legge ut nye filmer og serier ikke så lenge etter utslipsdatoen. http://www.strem.io/ www.123movies.cz Endret 24. september 2016 av oggeldoddeli 1 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Popcorn time is back btw. Om trådstarter fortsatt sjekker denne tråden. Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Popcorn time is back btw. Om trådstarter fortsatt sjekker denne tråden. link? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Popcorn time is back btw. Om trådstarter fortsatt sjekker denne tråden. link? http://popcorn-time.to/ Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 Finnes ingen 100% lovlige sider med det du søker Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Finnes ingen 100% lovlige sider med det du søker Han sa ingenting om at sidene måtte være lovlige. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Er ikke Nettflix sånt da ? Aldri vært borti det selv enda. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Er ikke Nettflix sånt da ? Aldri vært borti det selv enda. 123movies.cz > Netflix any day of the fucking year aiight. Lenke til kommentar
nordic1212 Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Vet du fmovies.se? Du kan se filmer gratis Thanks for link Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Husk at filmene du ser på Popcorn time blir liggende lagret et sted på maskinen.Var ikke klar over det selv, før jeg tilfeldigvis kom over en mappe der det lå en rekke filmer jeg hadde sett på PT. Samme slags nedlastede filer som man laster ned fra pirate bay o.l.. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 (endret) Husk at filmene du ser på Popcorn time blir liggende lagret et sted på maskinen. Var ikke klar over det selv, før jeg tilfeldigvis kom over en mappe der det lå en rekke filmer jeg hadde sett på PT. Samme slags nedlastede filer som man laster ned fra pirate bay o.l.. Sletter dem etter jeg har sett dem for å spare plass på SSD'en. Btw. 123movies med nytt domene https://gomovies.sc/ Bedre enn Popcorn time ettersom alt er stream, og en awesome stream at that. Playeren er useful as fuck også. Enjoy. Endret 31. mars 2017 av Krokanrull Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Hadde ikke tydd til nedlastning om jeg kunne se hvilken som helst film jeg ville for 2 dollar. Men det finnes ingen gode tjenester for det. Når det ikke er på hverken netflix, cmore, hbo så vil de ikke at jeg skal se filmen da eller? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. mars 2017 Del Skrevet 31. mars 2017 Hvorfor kan ikke Netflix få til det torrent sider får til gratis? ... Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 11. april 2017 Del Skrevet 11. april 2017 Hvorfor kan ikke Netflix få til det torrent sider får til gratis? ... Rettigheter og annet I guess.. Det er synd, men. Derfor sverger jeg til gomovies.to. Alt finnes der. Finner ikke bedre filmside på nettet per dags dato. Som Popcorn time, bare at alt er på én nettside aka streaming. 1 Lenke til kommentar
krihoy Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Har egentlig i all tid vært imot nedlasting av filmer og å bruke disse gratisnettsidene, men på grunn av at ikke alle streamingservices tar inn alle filmer (og fordi de er drittrege med å få inn nye filmer) så har jeg en gang eller ti i det siste sett litt på nettsiden som nevnt over, gomovies.to Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 HERE ------ http://123movies.sh/ https://123movies.is Nei nei, www.gomovies.to Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Betal for filmene. Ikle støtt piratvirksomhet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå