Gå til innhold

hvor kan jeg se film på nett?


KeyanZa

Anbefalte innlegg

ok nå som popcorn time er nede, så må jeg finne en ny plass til å se filmer, noen som vet om en plass som ikke er norsk. dem er så treig med å få ut filmer på de norske sidene.

 

betalings tjenester som viaplay er ok, bare at viaplay er for treg til å få ut filmer, eller streaming sider?

 

slik at man slepper å vente 6 månder på filmer som er kommet i usa

 

noen tips'?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 10 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Husk at filmene du ser på Popcorn time blir liggende lagret et sted på maskinen.
Var ikke klar over det selv, før jeg tilfeldigvis kom over en mappe der det lå en rekke filmer jeg 
hadde sett på PT. Samme slags nedlastede filer som man laster ned fra pirate bay o.l..
 

Lenke til kommentar

Husk at filmene du ser på Popcorn time blir liggende lagret et sted på maskinen.

Var ikke klar over det selv, før jeg tilfeldigvis kom over en mappe der det lå en rekke filmer jeg 

hadde sett på PT. Samme slags nedlastede filer som man laster ned fra pirate bay o.l..

 

Sletter dem etter jeg har sett dem for å spare plass på SSD'en.

 

Btw. 123movies med nytt domene https://gomovies.sc/ Bedre enn Popcorn time ettersom alt er stream, og en awesome stream at that. Playeren er useful as fuck også.

 

Enjoy.

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har egentlig i all tid vært imot nedlasting av filmer og å bruke disse gratisnettsidene, men på grunn av at ikke alle streamingservices tar inn alle filmer (og fordi de er drittrege med å få inn nye filmer) så har jeg en gang eller ti i det siste sett litt på nettsiden som nevnt over, gomovies.to 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...