Rolf Kristensen Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Klokketårnet på Rødtangen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Flott utsnitt og komp. Her tror jeg bildet tjente på at du holdt det i et dempet tonelysleie. Panorama er jo mitt favorittformat også. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Det var interressant! Jeg har aldri hverken hørt om eller sett sånne klokketårn. Nice! Fint komponert bilde. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Flott utsnitt og komp. Her tror jeg bildet tjente på at du holdt det i et dempet tonelysleie. Panorama er jo mitt favorittformat også. Roar Mange takk Roar ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Det var interressant! Jeg har aldri hverken hørt om eller sett sånne klokketårn. Nice! Fint komponert bilde. Mange takk Helene ! Det er mulig dette var mest brukt her på Østlandet. Det står fortsatt noen maken på forskjellige steder i Oslofjorden som nå er fredet. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg