xClaymanx Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Da prøver du Ubuntu live cd og booter fra den og ser hvor langt du kommer Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Det ser ut som et defekt skjermkort dessverre... Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 Da er det bare å ta kontakt med selger igjen og be om å få refundert pengene kortet er verdt. Lenke til kommentar
Lothen90 Skrevet 11. november 2015 Forfatter Del Skrevet 11. november 2015 hmm så da ser det ut som begge kortene er defekt da ja.. Ene selger skulle sende ett helt likt kort i posten ihvertfall så får jeg testet det, fungerer ikke det så er det ikke kortet men fungerer det så er det nok kortet som har tatt kveld ja. For et xfx radeon x280x 3gb hvor mye bør jeg kreve tilbake? Ga bare 3800 for selve maskinen, Men kjøpte maskinen hovedsaklig for skjemkortet da resten av delene er litt utdaterte. Rundt 1000 kroner da? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 11. november 2015 Del Skrevet 11. november 2015 280x ligger alt fra 1000-1500, da luker jeg ut de overprisede kortene. Tror rundt 1250 vil være en grei deal. Mulig noen som vil rette meg her angående verdien på kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå