€tt@n Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Forresten, går det med et asus 280x 3gb sammen med det skjermkortet jeg har? eller må det være helt identisk? Det går helt fint med forskjellige brands av samme kort Lenke til kommentar
Lothen90 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Hva da plage han? har snakket med han, vil prøve og få han til og evt betale hele eller halve beløpet av det som må fikses, hvis ikke f.eks sende den tilbake men tviler han er ivrig på det. betalte 3800 for denne maskinen så er ikke så veldig mye penger. Men han sa den skulle fungere helt fint så. Lenke til kommentar
Lothen90 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Sikkert skjedd noe under sending. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Var maskinen satt sammen under frakt eller kom den fraplukket? Lenke til kommentar
Lothen90 Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 den var satt sammen, men når den ikke ville på åpnet jeg sidedøren, og skjermkortet var ikke strammet fast så var litt løst, HÅPER det har ødelagt bare pci porten på hovedkortet da dette er billigst Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) Heller trolig at det er PCI-E kontakten som tar lettest skade enn skjermkortet Uansett burde han ha demontert skjermkortet og pakket det godt inn. Endret 28. oktober 2015 av xClaymanx Lenke til kommentar
Lothen90 Skrevet 28. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2015 Ja hvis jeg skal kjøpe noe mer via sending så skal jeg få di til og demotere skjermkortet før sending. Lenke til kommentar
Lothen90 Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Da har jeg fått testet med ett annet skjermkort og alt ser ut som og fungere, Så rekner med det er skjermkortet som var kaputt, får prøve få refundert noen av pengene eller oppheve kjøpet. Lenke til kommentar
Lothen90 Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Har nå fått Testet mitt r9 280x kort i en annen maskin og da fungerte det helt bra. Når jeg har 6990 kortet i min maskin så sviver den fint. men nå når jeg tar r9 kortet i maskinen så kommer den fram til windows men så etter 5 sekunder i skrivebordet så blir skjermen svart, Er det da Psu eller hovedkort som ikke takler det? Synes det er rart om det skal være hovedkortet da det sviver fint med 6900 series kortet men når jeg kobler i r9 kortet så blir det bare svart skjerm, kom også opp en helt blå skjerm ene gangen. Noen tips? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Prøv å switch mellom biosene på skjermkortet (om det har dette).Er evt. en bryter på toppen av kortet. Lenke til kommentar
Lothen90 Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 på toppen av skjermkortet eller hovedkortet? Lenke til kommentar
Lothen90 Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Har nå sjekket hele skjermkortet etter denne bryteren, Men ser ikke ut som jeg har det på mitt skjermkort. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 bios oppdatering har vel blitt foreslått? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Har nå sjekket hele skjermkortet etter denne bryteren, Men ser ikke ut som jeg har det på mitt skjermkort. http://assets.hardwarezone.com/img/2014/02/ASUS_DIP_Switch-600W_2.jpg Ikke sikkert 280 kortene har denne. Har du prøvd å legge inn drivere og evt. overklokkings (asus GPU Tweak II f.eks) verktøy på nytt? Lenke til kommentar
Lothen90 Skrevet 7. november 2015 Forfatter Del Skrevet 7. november 2015 Det er ingen drivere på maskinen, fikk den levert nyformatert uten noen drivere. Lenke til kommentar
Lothen90 Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Er greit flau nå... Ser ut som en reinstalasjon av windows fikset problemet... Tusen Takk for all hjelp Hugs and kisses! var sikker på det var hardware feil siden maskinen fungerte med 2 andre skjermkort.. Lenke til kommentar
Lothen90 Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Okei nå er jeg greit rådvill Jeg tok og formaterte maskinen og alt fungerte fint. jeg installerte skjermkort driveren og tok en restart så var vi tilbake til samme problemet med svart skjerm etter windows loader... Lenke til kommentar
Lothen90 Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Har nå satt i 6950 kortet og instalert driverene til det og det fungerer helt fint, hvorfor i allverden vil ikke r9 280x kortet fungere? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Ville prøvd å oppdatere bios på HK. Last ned fra MSI sine sider og kjør i vei. Et annet alternativ kan være å kjøre ubuntu live cd med 280x kortet og se om det feiler der også. Lenke til kommentar
Lothen90 Skrevet 8. november 2015 Forfatter Del Skrevet 8. november 2015 Når jeg prøver kjøre bios fila så stopper den og virke med engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå