Gå til innhold

Sony Z5 (Compact) batteri-levetid


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Leste litt kritikk av z5 batteri-levedtd i z5 samle-tråden, men jeg lurer mer spesifikt på om andre opplever dårlig batteri på Z5 (helst compact, siden det er den jeg har kjøpt) ?

 

Altså, Sony påstår 2 dager, anmelderne sier batteriet er bra, men min varer ikke en dag med normalt bruk. Normalt brukt for meg er 4G konstant på, men location (GPS) av og skjerm-styrke under 50% av full.

 

Jeg vurdere å klage, da det å kunne bruke mobilen en full dag uten å lade var en stor grunn til at jeg kjøpte den.. Eller må man ha på Stamina-mode for at det skal gå? Den Facebook batteri-feilen var jo kun iOS?

 

Opplever andre det samme?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden din bruk kan være noe forskjellig enn hva bransjestandarden for tester er, så vil du oppleve forskjell på produsent sin oppgitte batteritid og hva du opplever av batteritid. Nå er det noen år siden jeg var involvert i den bransjen der, men tidligere så var batteritid oppgitt blant annet uten nedlasting av tilleggsprogrammer som kunne ligge i bakgrunnen og dra strøm. 

Lenke til kommentar

Takk for svar!

 

Sist hadde jeg HTC M8, og vil påstå at den den holdt omtrent like lenge. (kan selvsagt ikke si det med sikkerhet)

 

Min bruk er nok forskjellig fra bransjestandarden, men når Sony påstår 2-dagers batteri-tid hadde jeg trodde den ville holdt en dag hvert fall..

 

Med den ekstra batterikapasiteten (og aksepten av en tykkere mobil) må jeg si meg skuffet. 
Men da er det hvert fall ikke noe feil med min mobil, hvis det er vanlig mener jeg.

 

Jeg får prøve oppdateringen og se om det er noen forandring.. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...