AnonymDiskusjon Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hei dere, jeg har holdt på med en i et par måneder, møtt vennene hans og nærmeste familie og vi kysser/leier offentlig. Men vi er ikke sammen. Vi er studenter, og fra juni kommer vi ikke til å bo i samme by. Så hvis vi skal fortsette forholdet da må det nesten være ganske seriøst. Jeg har også lyst til å kunne si at han er kjæresten min. Kun hatt én kjæreste før og det startet helt annerledes (vi holdt ikke på først). Så jeg vet egentlig ikke hvordan man får kjærestestatus... Kan liksom ikke spørre, sånn som på barneskolen:) så hva gjør man da? Anonymous poster hash: 291d1...61e Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Man blir voksen og prater om det. 2 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 "Jeg liker deg godt, hvor vil du si at vi står hen?" Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 "Jeg liker deg godt, hvor vil du si at vi står hen?" Dette virket meget logisk å spørre om, enkelt og greit også ^^ Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 "vil du være kjæresten min?" eneste måten kjære Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 "vil du være kjæresten min?" eneste måten kjære Neida, hun kan jo helgardere seg med en "Vi gifter oss om ett år, ok?". Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg vil si at dere er kjærester, men det er greit at dere er enige om det, så det ikke oppstår situasjoner hvor dere ikke vet hvor dere står i forhold til hverandre. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Det er alltid greit å vite hvor man står i et forhold, så det er jo bare å spørre. Eneste måten. Det er heller ikke "flaut" eller "teit". Det er en samtale voksne mennesker tar, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå