djpenguintro Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) jeg har veldi dårlig syn og jeg passer ikke i briller og de er litt i vegen (bor på gård), finnes det noe sett at få bedre syn på noe vis? Endret 26. oktober 2015 av djpenguintro Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Ja, kontaktlinser. Endret 26. oktober 2015 av Uderzo Lenke til kommentar
djpenguintro Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Ja, kontaktlinser.jeg får ikke bedre syn tå det Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hvis synet ditt ikke kan korrigeres med kontaktlinser, så er det som tidligere nevnt verdt å undersøke om du kan ta laseroperasjon. Hvis ikke, så må du dessverre bruke briller. Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Hvis du sliter med å bruke briller og kontaktlinser,så er nok eneste utvei laser.Tok det selv nå i sommer (Memira),og er så fornøyd over det valget.Slet med at brillene satt vondt uansett hvordan de ble justert,og p.g.a. forskjellig styrke på øynene klarte jeg ikke linser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå