Stig_W Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 De må da ikke stoppe produksjonen av Fifa. Det er ingen andre enn EA Games som lager gode fotballspill. Da har du åpenbart ikke prøvd Pro Evolution Soccer 3 som banker ethvert FIFA spill ned i støvlene på alle områder som har med gameplay å gjøre.... PES3 er milevis foran FIFA serien når det kommer til å lever et forball spill som er både gøy og ganske tro mot originalsporten... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Et spill de kunne spart oss for er heroes of might and magic 4! Vel, spillet kunne de spart seg for, men musikken står vel som noe av det beste som er laget i spillhistorien. Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Sims burde ha slutte etter første spillet kom er jo så tragisk Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 De må da ikke stoppe produksjonen av Fifa. Det er ingen andre enn EA Games som lager gode fotballspill. Da har du åpenbart ikke prøvd Pro Evolution Soccer 3 som banker ethvert FIFA spill ned i støvlene på alle områder som har med gameplay å gjøre.... PES3 er milevis foran FIFA serien når det kommer til å lever et forball spill som er både gøy og ganske tro mot originalsporten... Jeg respekterer din mening men jeg er HELT uenig! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 det er flere som er enige med oss som har prøvd Pro Evolution.... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=202009 Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 CMR veldig bra, men her burde det ikke lages nr 5 Generelt menr jeg at man burde styre unne å lage nr XX oppfølger til et spill! Når man når nr 4 er somregel 80% av spillerne mettet! Det er bare så og så mye man kan gjøre med samme navnet! Bedre å heller skifte navn og fortsette med et nytt konsept som er noe basert på samme malen! Hvorfor skulle det ikke komme ein femmer? Bare de tullingene som lager CMR hadde hørt på hva folk sier og gjort spellet vanskeligere og lenger, SÅ kunne de ha avslutta med nummer 5. Det er MYE som kan bli bedre med CMR. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 det er flere som er enige med oss som har prøvd Pro Evolution....http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=202009 Greit nok det, men det endrer ikke min mening. Smaken er som baken... Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hva skal vi egentlig med fotballspill? Fotball forpester det meste. Hvorfor blande denne sjukdommen inn i spillene også? Fysj og fy! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hva skal vi egentlig med fotballspill? Fotball forpester det meste. Hvorfor blande denne sjukdommen inn i spillene også? Fysj og fy! Bra og kreativt inspill, 19.5, 20, 20 og 19.5 i stil fra meg iallefall Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Et spill de kunne spart oss for er heroes of might and magic 4! Vel, spillet kunne de spart seg for, men musikken står vel som noe av det beste som er laget i spillhistorien. Deus Ex, Baldurs Gate 2 Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hva skal vi egentlig med fotballspill? Fotball forpester det meste. Hvorfor blande denne sjukdommen inn i spillene også? Fysj og fy! Bra og kreativt inspill, 19.5, 20, 20 og 19.5 i stil fra meg iallefall Takk for støtten Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 The Sims, Heroes of Might and Magic, EA sine sportsspill... Final Fantasy har, etter min mening, holdt seg temmelig godt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 The Sims bør ikke kverkes. Gleder meg til Sims 2. Expention pakkene MÅ kverkes. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Til dere som ikke har forstått det: FIFA og The sims er det man kaller melkeku'er og jeg skjønner ikke at folk er så tåplige å la seg lure gang på gang. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Nei FYSJ! Den 3d-Monkey-Island saken var frastøtende. Men opptil 3eren var det fantastisk fine spill. 3d adventure-spill er generelt noe drit. Hverken Grim Fandango, MI4 eller Gabriel Knight 3 har blitt spilt særlig lenge på mine maskiner. Derfor var jeg egentlig glad for at de kansellerte Full Throttle 2.. wtf??? Har de kanselert Full Throttle 2 ? ..var ikke den på "god tur" ut i butikkene da?? :grine: Tja egentlig enig med Psilocybe, det er noe positivt med at FT2 ble kansellert, selv om det hadde vært herlig å sett noe mere til det spillet. Men 3d-tanken er utilgivelig. Jeg ønsker meg et godt gammelt 2d adventure (og ja jeg har prøvd syberia). FT2 ble holdt tilbake grunnet at de følte de ikke hadde tilført det nok. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Postal 2 <<--- Brenn Du kan da ikke si at postal 2 er en dårlig oppfølger... De som har spillt begge merker vel en stor forskjell... Postal 2 er konge! nå har ikke jeg spilt Postal 1 men jeg HAR spilt 2'ern og maken til dass "humor" skal du lete lenge etter. Får for guds skyld håpe at noen Postal 3 ALDRI ser dagens lys. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Er det noen der ute som har fått nok av andre spill serier??? Hvorfor? Sims sier ikke mer Snart burde Sims - Suicide bli laget. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 The Sims addons er ikke som andre, siden The Sims ikke har noe story. Det er bare pakker med flere funksjoner og items, så jeg har ikke noe imot at det dukker opp en nå og da. Ellers er de beste spillene som blir laget i dag basert på gamle spill, men med forbedret grafikk og gameplay (som oftest). Slik som Unreal, WarCraft, RTCW,GTA,Mario Kart,Zelda, Metroid,Final, Fantasy, Castlevania osv. Jeg hyller som oftest nye spill basert på et eldre spill. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Til dere som ikke har forstått det: FIFA og The sims er det man kaller melkeku'er og jeg skjønner ikke at folk er så tåplige å la seg lure gang på gang. Blåser i om Fifa er en melkeku. Liker å få et nytt fotballspill en gang i året. Ser ikke noe galt i det. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Er det noen der ute som har fått nok av andre spill serier??? Hvorfor? Sims sier ikke mer Snart burde Sims - Suicide bli laget. Fint dikt *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå