Deidei Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Begynner å bli rimelige lei TRserien altså...Angel og darkness fulgte med skjermkortet mitt, samme håpløse kontroller som i 1'ern... SIMS spillene er vel åsså begynt å dra på årene... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Tony hawks serien er vel blitt melket nok nå, synes de bør forsvinne. Er jo alltid samme greien, bare noen nye baner + noen flere spesial triks Nå kommer jo snart Tony Hawk's Underground. Mye nyskapning i det spillet! Man kan gå, kjøre bil, og de har byttet ut Career Mode med en Story-modus! Gleder meg. *grin* Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Kan man ikke styre med mus i Angel Of Darkness? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Might & Magic kunne godt ha stoppet etter nummer 7. 8`ern var bra, om man ser bort fra de siste timene, hvor det tar helt av. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Battlefield begynner kanskje å bli en expansion kjæledegge og. Turok- forferdelig Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 har dere glemt Resident Evil?? : Er jo samme historie hele tiden jo. Men tony hawk 2-4 var bare noen nye triks og baner. Men underground ser kult ut. The sims er jeg lei av. men 2'ern ser jo bra ut *grin* Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Synes Quake burde gitt seg etter 1ern, jeg. Og Sims er det alt for mange av. Sims må være det mest uttynna produktet noensinne. Jeg synes at FFVII sugde mens 8ern var helt ok, 9ern er og kul mens FFX er beste hittil! Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Battlefield begynner kanskje å bli en expansion kjæledegge og. Turok- forferdelig Okay? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Synes personlig det er det samma med Final Fantasy serien. FF7 vart det siste VIRKELIGE bra FF spellet, ff8 sugde ff9 vart grei, men nermest ein kopi av alle andre ff spell, og ffX sugde gnom. Det gjør nok FFXI også. Gi dere nå square, jeg er nesten lei dere. Enig i at FF7 var det siste store FF spillet, men FF8 sugde faktisk ikke så voldsomt... 9eren var en større flopp... 10eren var skikkelig dårlig, svakeste i serien siden 3eren på NES. XI suger ikke derimot, det er veldig tøft, men kan ikke sammenlignes noe videre med noen av de tidligere FF spillene, da XI er kun for online spilling. Har spillt XI en stund nå og jeg må si det er det beste spillet jeg har spillt siden, eh, ja, FF VII Final Fantasy VI er det beste Final Fantasy spillet, jeg for mind del synes ikke Square har tapt seg. Jeg har spilt de gamle Final Fantasy, så IX var nostalgi og det nest beste Final Fantasy. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Andre forslag... disse vil jeg gjerne ha slutt på med mindre det skjer noe veldig drastisk med evt etterfølgere.... Sim City serien Ultima serien Larry serien EA Sports (trenger ikke å bli gitt ut hvert år, da heller en patch/billig addon for årets oppdaterte klubber/navn/osv) Harry Potter spillene Commandos serien (3eren var latterlig skuffende) Deer Hunter serien Mario serien (Sunshine var ALT for dårlig) Sonic the Hedgehog spillene (Det er visst 3 nye på vei, grøss) C&C Spillene (Ingen nyskapning her heller) <-- Sorry, Fans :grine: Unreal Tournament (Like hver gang, mer eller mindre) <-- Vet jeg vil få masse kritikk for denne Ultima serien får en uber oppfølger nå så bare vent :) ang. Unreal Tournament serien, så er det ikke meningen at det skal være nyskapende og alt, men poenget er at spillerene skal få et sted og spille et spill spekket med action, og oppdatert med det siste innen grafisk realisme. og Commandos 3 er bare *veldig* vanskelig, men meget underholdene, min mening da : ) Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Er enig i at mange oppfølgere er elendige, men må innrømme at Monkey Island-serien har holdt seg bra Nei FYSJ! Den 3d-Monkey-Island saken var frastøtende. Men opptil 3eren var det fantastisk fine spill. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Nei FYSJ! Den 3d-Monkey-Island saken var frastøtende. Men opptil 3eren var det fantastisk fine spill. 3d adventure-spill er generelt noe drit. Hverken Grim Fandango, MI4 eller Gabriel Knight 3 har blitt spilt særlig lenge på mine maskiner. Derfor var jeg egentlig glad for at de kansellerte Full Throttle 2.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Nei FYSJ! Den 3d-Monkey-Island saken var frastøtende. Men opptil 3eren var det fantastisk fine spill. 3d adventure-spill er generelt noe drit. Hverken Grim Fandango, MI4 eller Gabriel Knight 3 har blitt spilt særlig lenge på mine maskiner. Derfor var jeg egentlig glad for at de kansellerte Full Throttle 2.. Får håpe de gjør det samme med Larry-serien og.. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) The Sims er patetisk. Utrolig gøyalt med The Sims og den første Livin' It Up. Så kom de 563583 nye tilleggspakkene å ødela hele konseptet. Everything for the MONEY!!!!!!!! Endret 16. november 2003 av RatmFan Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Might & Magic kunne godt ha stoppet etter nummer 7. Enig. Might And Magic 7 var konge. Pengesugne som spillprodusentene er fortsatte de og gi ut spill, kopiert nøyaktig fra 7ern uten å forbedre. Synd! Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Ellers kunne Worms gjerne ha vært avsluttet. Nå ja. Vi får vel vente til Worms 3D har kommet med å si noe om Worms. Kan bli bra, men det kan også bli veldig dårlig. The Sims er bare ufattelig patetisk. Tenk at de fortsetter å gi ut expansion packs mens de utvikler 2ern. Ille! Sim City 4 skuffa også. Skjer det ikke mer på gameplaysiden, kan de godt droppe alle planer om eventuelle oppfølgere for min del... Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Nei FYSJ! Den 3d-Monkey-Island saken var frastøtende. Men opptil 3eren var det fantastisk fine spill. 3d adventure-spill er generelt noe drit. Hverken Grim Fandango, MI4 eller Gabriel Knight 3 har blitt spilt særlig lenge på mine maskiner. Derfor var jeg egentlig glad for at de kansellerte Full Throttle 2.. Du likte ikke Grim Fandango?! BLASPHEMY! :-) Endret 16. november 2003 av thomanil Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Worms 3D er jo konge da!! De må fortsette å lage Worms!! Lenge leve Boggy B Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Henger på den! Worms 3D er fantastisk morsomt. Helt utrolig overrasket over at de fikk det til så bra. Hadde trodd det skulle bli kjempe dårlig. Lenke til kommentar
slash Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Synes Quake burde gitt seg etter 1ern, jeg. Og Sims er det alt for mange av. Sims må være det mest uttynna produktet noensinne.Jeg synes at FFVII sugde mens 8ern var helt ok, 9ern er og kul mens FFX er beste hittil! Spill som ikke hadde sett dagens lys hvis id hadde gitt seg etter quake1: quake2 quake3 Half-Life (og dermed counterstrike, day of defeat og alle andre hl-modder) Half-Life 2 (angivelig ikke bygdt på noe quakekode, men hadde aldri blitt realisert uten suksessen med hl.) Kingpin Requiem Hexen 2 Jedi Knight Jedi Knight 2 Jedi Knight - Jedi Academy Medal of honour-spillene Return to castle Wolfenstein (og enemy territory) Doom3 Heavy Metal - F.A.K.K. 2 for å nenve noen.... Det hadde vel vært litt trist vel? FFVII sugde ikke, den var BEST. 8ern var IKKE ok. 9ern var sjarmerende, og 10ern er helt ok. (etter MIN smak i allefall.) Det virker som du rangerer etter grafikken, ikke etter gameplayet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå