Espen Jansen Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Vi har fått fritt leide i eksplosjonenes og galskapens hjemland.SNIKTITT: Lekent, lekkert og levende i Just Cause 3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Tenk om Battlefield serien kunne ha fått sånne eksplosjoner. Får håpe de klarer noe sånt i BF5. Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Dette spillet ser så sykt morsomt ut, har sett AH sine beta videoer og jeg likte veldig godt det jeg så! Blir nok garantert ett kjøp her ja! (Forøvrig +for de peneste eksplosjonene jeg har sett i ett spill!) Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Dette blir fort årets spill for min del. Storkoste meg i Just Cause 2, men dette ser ut til å virkelig perfeksjonere formelen. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 For en høst! - I sommer spilte jeg gjennom Mad Max som var fantastisk, nå holder jeg på med The Witcher 3, i november blir det Fallout 4 og i desember blir det Just Cause 3! Om vi skal klare å kose oss foran skjermen denne høsten/vinteren eller? Lenke til kommentar
Milkzy Skrevet 27. oktober 2015 Del Skrevet 27. oktober 2015 Jeg forventet en slaks multiplayer. Håper samme folkene som laget multiplayer mod til det forgje spillet setter i gang noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå