TGB Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 http://www.apple.com/no/tv/ Gikk for en 64GB utgave; må testes Lenke til kommentar
atwater Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Bestilte en 32GB versjon, regner med at det holder. Har lest at skal man få en app godkjent av Apple til tvOS, så kan den maks være på 200MB. Lenke til kommentar
Archer Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Tenker også å bestille en, men usikker på hvor stor jeg burde ha. Holder det med 32GB, eller burde man gå for 64GB? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Prisforskjellen er ikke så brutal; erfaringsmessig får man solgt på bruktmarkedet mye lettere med maks spesifikasjoner når det gjelder Apple-ting Lenke til kommentar
Archer Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Tror nok jeg går for 64GB, ja. Alltid like irriterende om man ikke har plass nok, og må begynne å slette ting. Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Flere som vurderer å kjøpe den utenlands dersom det ikke er mic i remote på norsk utgave? Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Jeg har nettop kontaktet Apple i Norge og de bekrefter at den Europeiske versjonen IKKE har Siri Remote. Da kjøper jeg ikke den den ikke i Norge, helt uaktuelt Har Amerikansk iTunes konto og vil bruke Siri. Har allerede fått en venn av meg fra USA til og bestille den, så min er snart på vei over Blir den stoppa i tolla selv om han skriver "Gift" på den så blir den ikke dyrere en hva den koster i Norge om jeg må betale moms Endret 26. oktober 2015 av 0l3M Lenke til kommentar
TGB Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har nettop kontaktet Apple i Norge og de bekrefter at den Europeiske versjonen IKKE har Siri Remote. Da kjøper jeg ikke den den ikke i Norge, helt uaktuelt Har Amerikansk iTunes konto og vil bruke Siri. Har allerede fått en venn av meg fra USA til og bestille den, så min er snart på vei over Blir den stoppa i tolla selv om han skriver "Gift" på den så blir den ikke dyrere en hva den koster i Norge om jeg må betale moms Denne informasjonen er allerede tilgjengelig flere steder; så var ingen nyhet. For min del betyr siri på fjernkontroll ingenting (bruker det ikke allikevel); men jeg stusser over at de faktisk har 2 fysiske fjernkontroller, en med og en uten mikrofon. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Ser ut som de begynner å sende ut i dag, flere i Australia som har fått mail om at deres Apple TV er blitt sendt. Så regner med at det bare fortsetter i Europa og USA utover dagen mtp tidssone. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 29. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2015 Ser ut som de begynner å sende ut i dag, flere i Australia som har fått mail om at deres Apple TV er blitt sendt. Så regner med at det bare fortsetter i Europa og USA utover dagen mtp tidssone. Min er også på vei Lenke til kommentar
atwater Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Har den endret status til at den er sendt? Hos meg står det "Klargjøres for sending" Lenke til kommentar
BlackNeckLiama Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Har forstått det slik at ATV4 støtter plex, men er det "Out of box" klart? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Har forstått det slik at ATV4 støtter plex, men er det "Out of box" klart? Utviklerne til Plex og VLC har gått ut og sagt at de jobber med app til både VLC og Plex. Så det skal i teorien da bare være å laste ned Appen når den blir tilgjengelig. 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 (endret) Da var min sendt, med levering i morgen Endret 29. oktober 2015 av -lemoncake Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Da var min sendt, med levering i morgen 32GB eller 64GB? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Gikk for 32GB, tror ikke jeg trenger noe mer! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Har den endret status til at den er sendt? Hos meg står det "Klargjøres for sending" Den var sendt; får den i morgen (les: i dag). Endret 30. oktober 2015 av TGB Lenke til kommentar
atwater Skrevet 30. oktober 2015 Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Da har jeg fått min og satt den opp, hittil så ser det veldig bra ut. Man kan enable Siri i menyen, men den er grået ut hos meg! EDIT: Ser at det er en mikrofon i kontrollen, så håper det bare trengs en Software oppdatering for at det også skal fungere for oss. Har prøvd å endre Region til USA, men fungerte ikke. Endret 30. oktober 2015 av -lemoncake Lenke til kommentar
TGB Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 Siri krever annen fjernkontroll; den som leveres til det norske markedet har ikke mikrofon. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 30. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2015 (endret) Har også fått koblet den opp.¨ Konfigurasjon var ekstremt enkelt; velg enhet - legg iphone oppå; tast inn apple store passord og alt funket! Standard er det tale på alle elementer i UI (rimelig irriterende), men det gikk heldigvis å få bort. Kvinnestemme med relativt dårlig norsk som ga meg hodepine etter 30 sekunder. Så kommer de gode nyhetene; Appstore; bare HBO nordic appen er verdt hele AppleTV4 alene Var litt småknot å navigere med touchpad på fjernkontrol; men vanesak. Edit: Switch mellom apper er også som på iphone/ipad; hold inne menyknapp og man kan navigere mellom åpne apper. Endret 30. oktober 2015 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå