merterje Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Jeg har en HTC Desire 500, og jeg har overført de apper jeg kan overføres til minnekortet. Telefonens minne er nå nesten helt fullt, det hjelper litt å kjøre Ccleaner. Har vært inne her å diskutert dette før. Men jeg lurer på de apper som ikke kan overføres til minnekortet, går det likevel an å gjøre det på en eller annen måte som rooting ? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Har selv ligdene problem med sony Aqua M4, så jeg tror svaret må være man må bruke rooting i så fall. Har minnekort 128 GB samsung micro SD. Men hjelper lite når android ikke får flyttet særlig mye apper uansett. Er mest programvare og android som tar mye av de 8 GB tilgjengelig. Kunne ønsket det ble slik android 5.1 krever minst 32 GB plass som systemminne, slik man får bedre plass og ungår dette problemet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Har du root kan du bruke en "link to SD"-app, flytte de store filene manuelt og styre telefonen til å lese dem fra minnekortet: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.buak.Link2SD Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Android 6 behandler SD-minnekort og internminne som samme enhet. Hjelper kanskje ikke, men det finnes en smart løsning på problemet i fremtiden ihvertfall. Du lagrer bilder på eksternt minnekort, ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå