AfterGlow Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 BlackBerry Priv er nå lagt ut for forhåndsbestilling, og prisen er temmelig stiv.BlackBerrys første Android-telefon blir dyr Lenke til kommentar
almond Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Like "svindyr" som alle andre toppmodeller, og innmaten på denne er betydelig bedre enn mange andre "toppmodeller". 6 Lenke til kommentar
Brew Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Synes absolutt at den er verd pengene i forhold til 16gb versjonen av iphone,som det sammenlignes med.. Er man interesert i mer info er vel dette et bra sted å begynne: http://crackberry.com/ 4 Lenke til kommentar
Sweden4Life Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Bedre specs og samme pris som de andre toppmodeller. Uansett så går prisen ned ganske så kjapt på alt untatt iphones. 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Ikke sikker på at alle de som virkelig vil ha fysisk tastatur er de samme menneskene som synes denne er svindyr. Selv om jeg skal nevne at jeg nok er både i gruppen som gjerne vil ha fysisk tastatur og gruppen som synes den er svindyr. 1 Lenke til kommentar
Midgarsormen Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 Bra tiltak, ønsker den velkommen på markedet, selv om den og en del andre modeller begynner å bli for dyre, uten at de fleste av dem tilfører nevneverdige forbedringer som forsvarer prisøkningene. I sin tid, gikk jeg og var klar for å handle inn en Nokia N950, som en av de siste telefonene som hadde fysiske taster, bare at den aldri ble lansert til forbrukermarkedet.... Da med taster i landskap variant, og ikke i portrett som Blackberryen ser ut til å ha.... Synd det ikke er større utvalg av variasjoner som er gode eller topp spesifiserte telefoner, alt er jo enten tilnærmet likt, eller spesifikasjoner midt på treet, hvis man faktisk prøver seg på noe nytt... 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Jeg ville nok også ha kjøpt Nokia N950, skjønt det var allerede klart at satsningen Maemo/MeeGo ikke ville leve videre, så helt sikker er jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg