Håkonv Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Har noken 6.5" høgtalera liggande som eg tenke å ha i dørene bak. Har lest andre plassa at 4" eller 5.25" er det største som går. Men som sagt so har eg noken 6.5" høgtalera liggandes som eg skulle ha fått festa der.Er der ein måte eg kan få festa dei uten at eg må ta av deksla uttenpå eller at dei driver å løsner?Vurdera å lage to høgtalar kasse som kan stå på basskassa, å trekke noken ledninga frå det originale ledningsnettet.Må nesten koble til noken høgtalara bak på det originale, fordi eg har ein pioneer spiller som har mikrofon og telefon ting. Å eg får ikkje lyd i anlegge... so skal berre koble til dissa høgtalarane som eg har liggandes Endret 30. oktober 2015 av Jarmo Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Demonter, og se hva du får plass til. Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Lagde berre ei kasse virka som mindre arbeid Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Mindre arbeid enn å poppe ut et par paneler? Wow... Når det er sagt, så er det nok sjanseløst å få noe som helst bass ut av dør- og hattehyllehøyttalerne uten å bruke Bose's egne til denne bilen, eller kombinere komponentsett med en egen subb. Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 27. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2015 Vart ferdig med kassa igår tok ikkje so long tid å lage, ska koble den idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå