Axxxy Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Blir mektig irritert over at både min stasjonære og bærbare Windows 10 maskin konstant skifter keyboard layout fra norsk til engelsk. Jeg finner ingen mønster i når og hvorfor det skjer, bare at det skjer flere ganger til dagen. Fant heldigvis ut at man kjapt kan skifte keyboard layout med å trykke Win+Space, noe som hjelper midlertidig, men fortsatt svært irriterende når jeg bruker mye av tiden på å skrive.. Hjelp?! Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hei! Alt + Left Shift kan også brukes til å skifte keyboard layout'en. Mulig du er uheldig å trykker ned disse samtidig? Lenke til kommentar
Axxxy Skrevet 26. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2015 Vel, Alt+Shift bytter bare mellom ENG NO og NOB(norsk bokmål). Den bytter ikke til ENG US. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Slett de du ikke bruker eller endre til norsk oppsett på alle? Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 I Windows 10 (forøvrig også 8.1 og 7), har du muligheten til å velge norsk tastatur som prioritert. Da vil det ikke endre seg, men du vil ha mulighet for å endre til engelsk når det møtte ønske deg. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Dette er ikke noe som har kommet nå med 10" Se over tipsene her http://superuser.com/questions/66561/how-to-avoid-keyboard-layout-automatically-changing-on-windows Det er også greit å fjerne keyboard language man ikke bruker . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå