Lotus-Omega Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 HAR ETT LITE SPM. HAR SOM SAGT EN P4 2,8 PC800 SOM JEG HAR KLOKKET TIL 3,55GHZ. ER DETTE BRA FOR CPU OVER EN LANG TID SELV OM MAKS TEMP. BLIR 40 GRADER ETTER MIDT BRUK. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 vel det er da ganske så bra det! er det på standard vcore eller? virker som veldig bra temp også. hva slags kjøler bruker du? Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 står det ikke noe i retningslinjene om at man ikke skal bruke caps i topic? Få av caps-lock, det er ufattelig irriterende og vanskelig å lese med caps-lock på. Uansett, kjører den stabilt er det jo greit, men ja, den kan ta skade av det hvis du ikke har et kjølesystem som klarer å holde den nede på en relativt grei temperatur. Jeg ville nok ikke latt min cpu gå på noe særlig mer enn 40-45 graders idle og 50-60 graders load. Naturligvis tåler de mer, men jeg foretrekker selv å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) om du ikke har kjørt opp vcore så er dette ingen problemer, den vil ikke ta skade av det. 40 grader er ingenting å tenke på , mange ligger på rundt 50 uklokket Endret 14. november 2003 av Snekker`n Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Forresten, så ikke at maks temp var 40 grader... En ting, hvis du har Asus hovedkort; vær klar over at Asus-probe ofte viser feil temperatur (en god del lavere enn det den egentlig er). Mulig de har fikset det med nyere kort, men jeg har sett det problemet på opptil flere kort. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Skal ikke ha noe og si... Så lenge tempen ikke blir for høy (40 grader går helt fint). Bare ikke sett Vcore alt for høyt... Da det blir littmye belastning.... P.S skru av Caps Locken! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Forresten, så ikke at maks temp var 40 grader... En ting, hvis du har Asus hovedkort; vær klar over at Asus-probe ofte viser feil temperatur (en god del lavere enn det den egentlig er). Mulig de har fikset det med nyere kort, men jeg har sett det problemet på opptil flere kort. Dette er vel historie vel? Husker det var problem med 10 - 15 grader feilvisning på et AMD-basert hovedkort for et år eller to siden, men dette ble vel rettet opp med en biosoppdatering? Har ikke hørt noe om dette problemet siden. Fort å bli slitende med dårlig rykte i lang tid etter, bare se på det ufortjente ryktet AMD-prosessorer til dels har slitt med i enkelte kretser etter at noen hovedkort laget krøll for noen år siden...*host*via*host... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Desverre så er det nok ikke historie har et splitter nytt asus p4c800-E og det viser nok feil temp ja Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 14. november 2003 Forfatter Del Skrevet 14. november 2003 Bruker en kjøler med navnet Thermalright SP-94 kjøler iallefall bedre org.og har på en 92mm vifte. Har satt Vcore på 1,6v. Hk er ett Asus p4c800 e-dlx. i Pcmark 2002 har jeg fått i overkant av 9000p. på cpu, 9700p. på ram. og 1060p. på hdd. Er dette ett Ok resultat? Men hvis det er tilfelle at AsusProbe viser feil temp. hva er da den reele tempen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå